רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בפברואר 2023

צימוקים

 

✅ אבי רבינא: על רקע גל הטרור, מוקדם יותר היום התקבל דיווח למשטרה מאישה שראתה אדם בעל חזות ערבית שמצלם את בנייני ישיבת מיר בירושלים. למקום הוקפצו כוחות רבים שהחלו בסריקות אחריו ובתוך כך גם תוגברה האבטחה בישיבה.

✅ זקן הדיינים ואב בית הדין העליון בדימוס, הגאון רבי ציון בוארון על ביזוי דמותו של מרן הרב עובדיה יוסף בהפגנה בת"א: אין להם דין ואין להם דיין הם חצו את הקו האדום

✅  בסאטמאר נקבע כי יום שלישי ז' אדר יהיה יום תענית על השריפה שפרצה בליל שבת בביהמ"ד בי-ם וכילתה בין השאר גם ס"ת ותפילין.

✅ שימו לב לשמות הנרצחים! שוב מנחם ויעקב, האחים למשפחות פלאי - יעקב ישראל ואשר מנחם הי"ד, ועכשיו - הלל מנחם ויגל יעקב. הי"ד !!! 

✅ שני אחים עם אותם שמות
אשר מנחם פלאי
יעקב ישראל פלאי
וכאן
יגל יעקב יניב
הלל מנחם יניב

✅ בצלאל סמוטריץ: תקשיבו לאסתי, אמא של הלל ויגל הי"ד. עומדת בבית החולים מעל גופות שני בניה, כואבת ואבלה. אבל לא קוראת לעזוב את המדינה או להפסיק לשרת בצבא או לשלם מיסים. כל כך הפוך. קוראת לנוער להרבות בלימוד תורה, לעשות שירות משמעותי בצבא ולהכין מרק לחלק לחיילים. אשרי העם שאלו הם בניו ובנותיו.

✅ ערוץ 12: אברהם פלאי, שנפצע בפיגוע בירושלים, שב להכרה אחרי שהיה מורדם ומונשם במשך שבועיים. הבוקר הוא פקח עיניים והתחיל לתקשר מעט עם הסביבה. בני המשפחה מבקשים להודות לעם ישראל על התפילות ומבקשים שימשיכו להתפלל עבורו עוד שיחלים במהרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.