רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 יובל שגב: אחד מרבני מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב משה מאיה, הסתייג מהעברת תיק האוצר לדרעי בדיון האחרון של המועצת. הציג כמה סיבות אך נשאר בדעת מיעוט

🔎 דובר ש״ס אשר מדינה ליקי אדמקר ב׳קול ברמה׳: ״אי אפשר לדעת מה יקרה בסוף, תמיד יכולים להיות לחצים מפה ומשם, אבל כרגע דרעי הודיע לנתניהו שהוא מעוניין להיות שר האוצר״ :

🔎 נדב אלימלך ב׳ערוץ הכנסת׳: ביהדות התורה מדווחים על נתק מוחלט מול הליכוד בנוגע לתפקידים מאז יום רביעי. בנוגע לקווי היסוד צוותי המו״מ ממשיכים להתקדם.

🔎 בבית שמש באחד הבתי כנסת תלו תמונה ענקית של הבחור שניפץ להם את המכשיר נדרים פלוס,
אחרי כמה שעות הוא בא ושילם על זה 2,500 שקל

🔎 שימי שפר: המאבק נגד מכשירי 'נדרים פלוס': בחורים צעירים שניפצו את המכשיר בבית המדרש דושינסקיא בירושלים, זוהו ע"י מספר אברכים שהגיעו לישיבה בה לומדים הבחורים והכו אותם מכות נמרצות. האברכים אף יצרו קשר עם הורי הבחורים וביקשו תשלום עבור הנזק בתוספת איום כי אם לא ישלמו פרטי הבחורים ימסרו למשטרה .

🔎 טענות ברשת: האישה שהתראיינה אתמול לישראל רוזנר בערוץ 13 נגד הרב צבי טאו, התחפשה למעשה לדתייה כדי לשדר אמינות וברקע גם ספריית קודש

🔎 הרב דוד פנדל, שהשתתף בפגישת הרבנים עם סמוטריץ׳, אומר הבוקר ל‎שרון גל בגלי ישראל: ״הייתה פגישה מרתקת שעסקה נטו לטובת מדינת ישראל, ראיתי פוליטיקאי חד ומוכשר. ממשלת ימין זה לא מספיק, אנחנו רוצים ממשלה שתממש את מדיניות ומשילות הימין, זו ההזדמנות לבצע מדיניות לאומית ציונית. סמוטריץ׳ קיבל גיבוי״ :

🔎 הרב דוד פנדל, מבכירי רבני הציונות הדתית שנפגשו אתמול עם בצלאל סמוטריץ, קורא בגל"צ: "אין סיבה לדחוק את הציונות הדתית כמו שעשו בעבר. אחרי שדרעי הודיע שהוא רוצה את תיק האוצר - תיק הביטחון ממש מתאים. הבקשה הייתה או אוצר או ביטחון, וכמובן גם חינוך ודתות" .

🔎 אבי מימרן ב׳קול חי׳: ״מעכשיו התקשורת כבר לא תתעסק ברק לא ביבי, כי מה לעשות ביבי ניצח, עכשיו התקשורת תתמקד רק בלהסית נגד הציבור החרדי. הם יפחידו את כל הפקידים במשרדי הממשלה. הקו שלהם זה הפחדה, הסתה וסחטנות. לא בטוח שצריך להגיב ולהתייחס״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.