רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בנובמבר 2022

התנצלות - היום לא יעלה בלוג - החומר יעלה יום מאוחר יותר


איש לא יאמין כמה פעמים הייתי בחדרי ניתוחים בשנה האחרונה, העובדים בחדר הניתוחים כבר מכירים אותי והם המומים. האמת היא, חיפשו במשך תקופה ארוכה את הסיבה ליצירת הבלון בתוך גופי שיוצר מוגלה ואוסף דם ואני חייב להיפטר מזה

בשבוע שעבר אחזו אותי בכח בבית הרפואה, יכולתי אחרי יום לצאת והם לא איפשרו בשום אופן עד שמגלים את המקור לבעיה הזו, וביום חמישי ב"ה מצאו ועתה אני צריך לעבור את הניתוח להוצאת האבן שעושה לי את הבעיות כבר יותר משנה. מצאו אותו מסתתר בחור בגופי, והתקווה הגדולה שהיום אני מסיים את הצרות וחוזר לחיים נורמליים

אמש נכנסתי לבית הרפואה לצורך הטיפול הזה, ומאחר ואינני יודע באיזה שעה זה יסתיים, אני מכין אותכם מראש לדעת שיתכן והיום לא יעלה בלוג. הבריאות עכשיו קודם לבלוג אין לי ברירה אם אני רוצה לשוב לחיים נורמלים

אני מבקש את סליחת הגולשים על שאני מאכזב יום נוסף ולא מופיע בלוג, אבל אין לי ברירה אחרת אם אני רוצה להמשיך לחיות כמו בן אדם ולא להצטרך בכל כמה חדשים שיכניסו לי 'דריין' להוצאת כל מה שהצטבר בבלון שמרוקנים אותו וחוזר להתמלאות שוב ושוב

וכאן הערה לאלו שחשבים שאני חלילה חליתי, לא מדובר במחלה אלא בבעיה, אין כאן שאלת חיים, פרט לכך שאני עובר יסורים קשים כאבים עזים אני יכול לחיות עם זה, מדובר בהסתבכות של ניתוח שעשו לי לפני שנה כאשר הוציאו לי את כיס המרה ויצר את הבלון הזה

שוב, אל דאגה הכל יהיה טוב, וה' יעזור ואצא מזה הכי מהר שאפשר

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.