רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 במרץ 2022

ממשיכים להתקיף את הרב יצחק יוסף

 

מאת הצד השני

זו טרגדיה, שבראש פירמידת הרבנות בארץ יושב על התפקיד רב ראשי שאינו יודע את מקומו, כוחו בפיו להשמיץ ולפגוע בכל מי שעולה על דעתו, והכל בחסות הגלימה והטרבוש.

מעולם לא נבחן בשום מבחן אמיתי, לא שימש בשום תפקיד רבני, כושר לרבנות עיר קיבל במשאל טלפוני סמוך לבחירות, כל ספריו ״הילקוט״ חלולים בהעתק הדבק, ללא עומק ללא עיון וללא סברא, ונבחר לתפקיד רק מכוח הנפוטיזם והיותו בנו של הרב עובדיה יוסף, ומכח הפוליטיקה בלבד!!!

הוא חושב שיקנה את מקומו בכותל המזרח של הרבנים, בכך שהוא ישמיץ וילחם נגד הגיור המקרב והמקל, כדי שכולם ימחו את כפיהם למולו, ראו איזה צדיק לפנינו!

אך שכח פסוק ידוע ״גם אויל כי יחריש חכם יחשב״, בדבריו הוא מגלה פעם אחר פעם את חוסר הבנתו בהלכות גיור, ולא עוד אלא מגלה שאת פסקי אביו שהוא מתיימר לדעת ולפרסם גם בהם אינו בקיא!

ומנסה להשכיח שאביו הרב עובדיה כעמיתו ברבנות הרב גורן היה מגייר בסיטונות, רק הוא היה יותר חכם מדבר בלשון דו משמעית, מגלגל עינים, ואומר לחילוניים מה שרצו לשמוע, וכותב בספרים מה שרצה כדי שלא יתקפוהו.

הבעיה כי כל הרבנים מבוהלים ושותקים, כרגיל בגלל הפוליטיקה הארורה, שכולם מפחדים להגיד דעתם, שמא תצא עליהם מלחמת חורמה נגד מי שיעיז לחלוק על דבריו.

כולם רואים איך הוא רודף רבנים שהעיזו להציגו במערומיו, ובחוסר הבנתו וידענותו בלימוד ופסיקת ההלכה, הגאונים האמיתיים הרב משה לוי ז״ל ויבדלו לחיים הרב יצחק ברדא, הרב ישראל כהן, או הרב מאזוז ורבים אחרים שהעירו והראו את בורותו, הוכנסו לחרצובות פיו ולהתקפות.
כוחו בפיו, לנבלו כנגדם,  ולרדוף אותם בלי סוף!

וכולם מפחדים!
אז הגיע זמן לומר לו הכבד ושב בביתך ושתוק! אל תדבר סרה בגרים ובגיורים, פן מן השמים יקפידו עליך ויבולע לך!

כבר רב ראשי אחד הלך בסופו לכלא על פותחו פיו לדבר סרה בגיורים, ואחר שהיה עמו, שגם הוא נטל שלמונים בדרך עקיפה ומתוחכמת, כמעט נתפס כמוהו, רק שהיה לו יותר מזל שלא עלו עליו, זכות העורמה עמדו לו…

בקרוב תסתיים הקדנציה של האיש האלים הזה, ונזכה לברך ״ברוך שפטרנו״ ממנו ומגסות ורמות רוחו!
ובתקוה שהרבנות לא תיפול שוב שדודה לידי אנשי שס מהסוג המטורף הזה!

חייבים להציל את הרבנות מידי האיש הזה הראשי יצחק יוסף ובני משפחתו הדומים לו, ורבנים חסרי דעת שכמותו כי השפויים מבוהלים ומפוחדים, מהגלימה והטרבוש וממיקרופון הלויין הארור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.