רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 ריבלין ב'בקהילה': לפני כחודש פנה גורם בכיר ביותר בקואליציה לח"כ גפני עם הצעה לקבל את ראשות ועדת הכספים בתמורה לרשת בטחון לממשלה. גפני דחה את ההצעה.

💥 ריבלין ב'בקהילה': לפני כחודש, כביקש הנגיד יצחק שפירא להציג בפני הגר"ח קנייבסקי ויבדל"א הגר"ג אדלשטיין את ה'הודנה' בין החרדים לממשלה, הודיעו לו הנכדים שקיבלו מידע מוקדם על ההצעה, שיכבד וישב בביתו. (ס)

💥 עוד מריבלין ב'בקהילה': במפלגות החרדיות זעמו על השליחות ששפירא נטל על עצמו. גורם בכיר בש"ס הגיב בכעס; "אם אני רוצה לדבר עם הקואליציה אני לא צריך שאיזה נגיד עם יומרות להיות ח"כ יהיה מתווך שלי".

💥 ריבלין ב'בקהילה': גורמים במפלגות החרדיות ששומרים על קשר עם סער ואלקין (למרות הכעס עליו על ביטול הבניה בקרית גת מערב) שומעים מהם דברים קשים על התנהלות רה"מ בנט וחליפו לפיד.

💥 העיתונאית טל שלו ב׳רדיו 103׳: ״יש תחושה שהמדינה לא מנוהלת - מרגישים את זה בקורונה, בביטחון האישי, בעצמאים, ביוקר המחיה. יש תחושה שאין בעל בית״.

💥 ח״כ משה ארבל: ״שר האוצר ליברמן שבר הערב שיא נוסף של אטימות. אחרי שבמשך כל משבר הקורונה סירב להשתתף בישיבות קבינט הקורונה גם הערב ברח מהקבינט הבטחוני ומאחריות לחיי אדם ובחר לבלות בלונדון כאשר קול דמי אחינו זועקים מן האדמה. אין מילים לתאר את הביזיון״.

💥 ‏שרת הפנים שקד שוחחה עם ח"כים באופוזיציה על שיתוף פעולה לאישור הצעת החוק לשלילת אזרחות ותושבות של מחבלים שמקבלים משכורת מהרשות הפלסטינית. שקד צפויה לפנות לרה"מ החליפי לפיד כדי לקבל את הסכמתו ותבקש שלא יטיל וטו על המהלך. (זאב קם).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.