רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 גנץ גרוע מן השמאלנים - שר המשפטים סער וכמה שרים נוספים לוחצים על שר הביטחון גנץ לכנס את הוועדה לתכנון ובנייה באיו"ש, שלא כונסה מזה כחצי שנה. סער אמר לגנץ כי הדבר סוכם בהסכמים הקואליציוניים - אבל שר הביטחון טוען כי ישנן בעיות וקשיים לכנסה כעת (כאן).

💥 ‏חבר הכנסת יואב גלנט הגיע לנחם אבלים בנצרת כשהוא חמוש באקדח. כשנשאל אם הוא נושא נשק כי בחר ליישם את בקשת ראש הממשלה בנט, השיב גלנט: "אני יריתי במחבלים לפני שבנט התגייס".

💥 ח"כ עידית סילמן פנתה לראש הממשלה בנט ולשר הביטחון גנץ בדרישה שלא להרוס את המאחז החדש "נופי שיראל" שהוקם סמוך ליישוב מכמש בבנימין.

💥 ‏הממשלה המעופפת: שבועיים קשים עם 3 פיגועים, 11 נרצחים, אך מחצית משרי הממשלה טסו לחו"ל - כולם יחד בשבועיים האחרונים. ליברמן (שלא השתתף בקבינט המדיני ביטחוני) איילת שקד, כהנא, ברביבאי, אלקין, טרופר, רזבוזוב, הנדל, מיכאלי, נחמן שי, פורר, פריג', אלהרר וזנדברג. (יולן כהן).

💥 ערוץ 7: מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך - "בשום צורה ואופן אין להכניס צבא לפעילות ביטחונית בערים. הם לא  מיומנים לזה. שאיש לא יחשוב אפילו להציע את הרעיון שהצבא יקבל שם פיקוד".

💥 גל ברגר: כמה שעות אחרי דבריו המתקתקים של האבא, הלילה הוא אומר על בנו המחבל מבני ברק: "הוא נולד גבר, היה גבר ומת מות קדושים כגבר. הוא החזיר את חלק מהכבוד שאבד לאומה הערבית".
כלומר הערבים השקר הוא מהותם וחלק ממצוות דתם לשקר לפי האינטרס באותו זמן כך שאם נראה להם שהאינטרס זה לשקר בסקר הם יעשו זאת בלי למצמץ,
מי שחי ומכיר אותם מקרוב יודע כמה הסקר הזה שקר

💥 ערוץ 7: בחשבון הטוויטר של משרד החוץ בערבית צוטט הגינוי הרפה של אבו מאזן לפיגוע בבני ברק כולל המתקפה שלו נגד 'המתנחלים'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.