רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 קרן נויבך: ‏מצעד השקרים של משטרת ישראל שנמשך בשבועות האחרונים הולך ונחשף. ועם כל שקר שנחשף, הולך וגבר הנזק העצום לאמון הציבור. בראש ובראשונה במשטרה עצמה, שאיבדה כל טיפת אמינות שעוד נותרה לה, אבל גם בשאר המערכות שאמורות לשרת בסופו של דבר את אכיפת החוק במדינה. זה שבר גדול.

💥 עוד מקרן נויבך: נשים בצד את כל תיאוריות הקונספירציה, עצם שאיבת החומרים בלי צו בית משפט, בלי אישור, מלמדת על משטרה שאיבדה גבולות. אם יש במשטרה עדיין אנשים שמבינים מה זה חוק ומה זה יושר ומה זו יושרה ומה היא אמירת האמת, אנא מכם, קומו עכשיו ודווחו על הכל. ‏תפסיקו לשקר ולהעלים ראיות. זו אולי ההזדמנות האחרונה שלכם להשיב מעט מהאמון שאיבדתם בשנים האחרונות, במצעד השקרים הבלתי פוסק שערכתם לפנינו.

💥 ‏עמית סגל לשרון גל בגלי ישראל: ״רוני אלשיך תמיד חשב שהעיתונאים או התקשורת זה כלי הפעלה מבחינתו ולא צורך דמוקרטי. עיתונאים שלא באו לו בטוב בעיניים - הוא הכפיש והשמיץ אותם. המשטרה בכהונתו הייתה ביחסים הבעיתיים ביותר עם אמירת אמת בשנים האחרונות״.

💥 ח"כ ⁦שמחה רוטמן‬⁩ תוקף ב׳גל״צ׳‬⁩: 
"מה שמתרחש עכשיו במשטרה זה שיבוש הליכי חקירה, כי כל מי שחוקר את הפרשה - מעורב בה. אם הייתה יחידה בצה"ל שהולכת ומחסלת ברחוב ללא משפט אזרחים ישראלים במשך שנים, היינו אומרים להם לערוך בדיקה פנימית?"

💥 ‏השרה תמר זנדברג באולפן ynet: "צריך ועדת חקירה ממלכתית לפגסוס במשטרה. ההתנהלות של המשטרה מזכירה משטרים רודניים. השימוש נגד אנשי ציבור ופעילים פוליטיים - מזעזע"

💥 משטרה מרגלת: עו"ד מיכה פטמן לגלסנר ב'קול ברמה', על החשיפה כי יואב תלם וציפי גז הם החוקרים שנשמעים בהקלטה מחדר החקירות של פילבר "זאת רעידת אדמה, אם הם ידעו על ההתנהלות הזו, זה אומר שלא מדובר בטעות, אלא בהטעיה מכוונת של הציבור. זה צריך להביא להדחת ניצבים במשטרה"

💥 סגן נשיא המחוזי לשעבר בירושלים, השופט משה דרורי לליבסקינד ב'כאן' בביקורת קשה על מנדלבליט: הוא נדחף על ידי התקשורת להשקיע בתיקי נתניהו על חשבון המלחמה בפשיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.