רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 בפברואר 2022

אם נישואין כדת משה נחשבים חלילה כאונס, הרי שכל החינוך והאילוף היהודי, לשמור מצוות מגיל ינקות הוא גם אונס


בימים האחרונים אני רואה שיש מהומה מסביב למה שהחרדי בעולמו כתב, בדרך כלל אני לא קורא את דבריו, (מפני הטורח והטירוף שלו), אבל עקב המהומה, הלכתי לבדוק על מה המהומה, היום הוא נתן קישור לפוסט שעורר את המהומה, אז הקשתי על הקישור, והנה מתברר שהוא מאשים את כל בנות ישראל המתחתנות כדת משה וישראל, כאנוסות חלילה. לא יאומן כי יסופר, ברור שהברנש הזה לא חרדי ולא כלום, יש הרבה פרופסורים באוניברסיטת 'בר אילן' שיודעים ללמוד תורה, ולצטט ראשונים וכו'.

(לשיטתו יצחק אבינו שנשא את רבקה בגיל 3, כנראה אנס אותה חלילה. אמנם זה דוגמה קיצונית, אבל אני רק מביא חז"ל הזה, כדי להבין שאם נלך עם שכל עד הסוף, ולא נקבל את כל הוראות השו"ע ללא עוררין, הרי שבסוף אפשר לכפור בכל התורה, ושלא לדבר שבודאי הכופר בעולמו, ישמיץ וידבר סרה ויכפור בפסק השו"ע (אבה"ע סי' א סעי' ג'). שמצוה מן המובחר להינשא דווקא בגיל 13, (כמובן כשהחתן וכלה מסכימים ורוצים בזה). שאצל הראש העקום שלו, המושפע מהעולם החילוני והתשקורת, בודאי זה נחשב לאונס, במילים אחרות הוא כופר בפסק של השו"ע שזה עד ביאת המשיח, כמו המשכילים והכופרים שטוענים שהתורה יש לה זמנים שונים, והלכות השו"ע זה לא לכל הדורות, ומה שלא נוהגים כיום להינשא בגיל 13, זה בגלל גזירת מדינות אדום, (עיין 'גבעת שאול' להגה"ק רבי שאול בראך זי"ע, סוף הספר בקטע על כתובות, אות תר"ס). אבל ברור שאם זה יהיה מותר בחוקי המדינה, אז החרדי בעולמו יפעור את פיו נגד אלו המקיימים פסק השו"ע ומתחתנים בגיל 15.

בעצם במקום שהוא יביא דוגמה על נישואין קדושים שזה כביכול אונס, אז יש לי הצעה יותר טובה לכופר בעולמו, אתה יכול גם להאשים את כל היהדות וכל התורה, שאצל השומרי תורה ומצוות, מגדלים את בניהם באונס לשמור תורה ומצוות, בלי שנותנים לבניהם בחירה אם לרצות לבחור באורח חיים של שומת"צ או לא, ואז גודל דור ששומר מצוות כאילו בבחירה, אבל בפועל זה בגלל אילוף של שנים, (כמו להבדיל הדוגמה מהפיל שהוא הביא). ופשוט שח"ו לומר כך, ועפ"ל שאומר שכביכול כל היהודים שומרים תורה ומצוות רק בגלל שגדלו כך באונס, כביכול זה תינוקות שנשבו לצד השני...

ושוב כל הנ"ל אני רק אומר לשיטתו, אם כבר אז כבר, הוא יכול ללכת כבר על כל הקופה, לדבר סרה בכל היהדות, ולא רק 
להביא דוגמה מנישואין. (ועדיף שילך על כל הקופה, כך יודה בגלוי שהוא כופר, ויעשה מצוה גדולה בזה, כי התמימים יפסיקו 
לקרוא את הזבל שלו)

נ.ב. אזהרה לכל אלו שקוראים את דבריו, ומלעיטים את מוחם מאיש שמסתתר, שאתם כלל לא מכירים, ומעולם לא ראיתם מיהו.
יש שטוענים שהחרדי בעולמו הוא ...  שעוד נגלה שמסתתר מתחתיו קופה של שרצים!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.