רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏׳ישראל היום׳ על הטלטלה החדשה בתיקי נתניהו - התוכן שנלקח מהטלפון של פילבר כולל תמונות, מספרי טלפון, היסטוריית התכתבויות ואפליקציות שונות. כל זה הוצא ללא היתר וללא צו בית משפט. הגילויים החדשים יובילו בשלב זה לדחייה במשפט נתניהו.

💥 ‏ארליך: ‌‏תיקי נתניהו והאופן בו בושלו ונתפרו הראיות - יהפכו לקו פרשת המים של הפרקליטות. הפשעים נגד אזרחים בדרך לסחיטת עדויות באמצעים לא חוקיים, הם חסרי תקדים בכל שנות המדינה. זו מלחמה של הכל או כלום: אם הפרקליטות עוברת את הגילויים האלה בשלום, תגידו יפה שלום לדמוקרטיה פה, פעם היית נחמדה.

💥 ‏סניגוריהם של הנאשמים בתיקי נתניהו צפויים  להגיש לבית המשפט בקשה ובה דרישה לקבל תשובות מהפרקליטות נוכח הבדיקה המתקיימת בעניין השימוש של המשטרה בתוכנת פגסוס,לפחות ממצאים ראשוניים נוכח ההשלכות העתידיות שיכולות להיות לנאשמים בתיק ולמהלך המשפט (שלי טפיירו).

💥 ‏גליקמן: המשטרה הטעתה את הפרקליטות לפני כשבוע ואמרה לה כי בתיקי נתניהו לא נעשה שימוש באותה תוכנה (ללא אישור וסמכות). הפרקליטות התעקשה ורק אחרי שהמשטרה בדקה שוב היא שינתה את גרסתה והעבירה לפרקליטות כי אותה תוכנה אכן הותקנה בנייד של פילבר ושאבה משם מידע בצורה לא חוקית.

💥 ‏עמית סגל ב'ערוץ 12': פרשת הריגול וההאזנות בתיקי נתניהו מוגדרת בימים האחרונים הנושא הרגיש ביותר בפרקליטות.

💥 ‏ריגול המשטרה אחרי נתניהו: אביב בושינסקי לגלסנר ב'קול ברמה': "אני מציע לבנט ליזום הקמת ועדת חקירה לבירור הפרשה, זה הרבה יותר גדול מנתניהו". ליאור חורב: "אני תומך בניעור המשטרה מהמסד עד הטפחות. הוועדה תצטרך לבדוק גם האם חומרים מהטלפון של גנץ הגיעו לנתניהו בתוכנת ריגול"

💥 ‏עו"ד דן חי, יו"ר הוועדה להגנה על הפרטיות בלשכת עורכי הדין, מתייחס אצל יניר קוזין בגל"צ, למעורבות תוכנת פגסוס בתיקי נתניהו: "אם באמת יתברר שזה נכון - ביהמ"ש צריך לפסול ראיות, ואז המשטרה תבין שזו לא הדרך, ושיש גבולות למה שהם יכולים לעשות, גם אם זה נראה להם נורא מוצדק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.