רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏׳ישראל היום׳ על הטלטלה החדשה בתיקי נתניהו - התוכן שנלקח מהטלפון של פילבר כולל תמונות, מספרי טלפון, היסטוריית התכתבויות ואפליקציות שונות. כל זה הוצא ללא היתר וללא צו בית משפט. הגילויים החדשים יובילו בשלב זה לדחייה במשפט נתניהו.

💥 ‏ח"כ הנכנס יוסי טייב משס בקול ברמה: "אין לי ספק שחברי הכנסת מוקלטים על ידי משטרת ישראל. שאני מדבר בטלפון אני יוצא מנקודת הנחה שמאזינים לי".

💥 ‏כ-800 אברכים ובני משפחותיהם, תושבי השכונות המעורבות בבית שמש, התפקדו למפלגת הליכוד במטרה להשפיע פוליטית על נציגי המפלגה המקומית ובכך להשיג שטח לבית כנסת וגני ילדים.

💥 ‏מי שמסייע לקבוצה הוא חבר הכנסת דוד ביטן, שאף צפוי לנצל את התפקדותם בפריימריז לרשימת הליכוד. כאשר רובם לא יצביעו ל׳מחל׳ בבחירות המקומיות או בבחירות לכנסת.

💥 ‏יוסלה ברגמן: הסיעה היחידה שכל הח"כים שלהם נדבקו בקורונה - רע"מ.

💥 ‏גלובס בכותרת ראשית: 46% לא מאמינים לפרקליטות, לבתי המשפט ולמשטרה.

💥 ‏בן כספית ב׳רדיו 103׳: ״לצערי הרב יש סיכוי שעדות פילבר תיפסל. אני לא מאמין שזה יקרה, אך אם כן, ארכין את ראשי והמשפטים ימשיכו בלי עדותו״. ינון מגל: ״התיק קורס בלי פילבר, אתה מבין את זה? מה נשאר בלי פילבר? אין ראיה בתיק, אין פה אקדח מעשן״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.