רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏ברוך קרא: ‏משבר אמון בין הפרקליטות למשטרה. המשטרה אמנם אומרת לפרקליטות כי התוכנה הופעלה רק על פילבר, אבל בפרקליטות מבקשים שיבדקו שוב; למשל, איך נודע בדיוק למשטרה על המקורבת של חפץ ומה היתה האינדיקציה שהביאה את החוקרים להחליט על מעקב נגדו. 

💥 ‏4,163 דוחות נרשמו במהלך השבוע במסגרת פעילות אכיפה משטרתית נגד עבירות תנועה - 920 דוחות נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד, 801 בגין נהיגה במהירות מופרזת ורישיונם של 45 נהגים נפסל למשך 30 ימים

💥 ‏משטרת שיקגו עצרה גבר בחשד לשורת מעשי ונדליזם אנטישמיים כלפי בתי כנסת, מוסדות יהודיים וחנויות יהודיות בשיקגו. האיש בן 39 בעל עבר פלילי ונושא עונש מאסר על תנאי.

💥 ‏‏משרד הבריאות: מספר המתים מפרוץ המגפה עומד על למעלה מ-9,000

💥 ‏‏נדב איל על גל התחלואה הנוכחי: "יש למעלה מ־300 בני אדם במצב קריטי. מספר המתים יעלה בוודאות, משום שאנחנו יודעים מה מהו שיעור התמותה מתוך החולים הקשים. כרגע בישראל מתים מאות בני אדם בשבוע מקורונה".

💥 ‏8,243 משרתים בשירות חובה, קבע ועובדי צה"ל מאומתים לנגיף הקורונה במצב קל. 5,300 משרתים נמצאים בבידוד ביתי.

💥 ‏‏במשרד הבריאות עדכנו הבוקר את מספר הנפטרים מקורונה. 9,013 בני אדם. מהעדכון ב1 לינואר ועד להיום מתו בישראל 769 בני אדם מקורונה והנתון הזה הוא עוד לא סופי. ‎(יאיר קראוס).

💥 ‏12 בני אדם מתו בארגנטינה ו50 נוספים אושפזו לאחר שצרכו סם שהכיל חומר רעיל. כוחות הביטחון עצרו כמה אנשים החשודים במכירת הסם.

💥 ‏זן חדש ומטריד: מנכ״ל ברזילי פרופ' חזי לוי בקול ברמה "תת הזן החדש צריך להטריד בכל העולם. אנחנו לא יודעים מספיק עד כמה הוא יכול להדביק את אלה שהחלימו. הוא מזיק, אפילו יותר. הוא יאט את היציאה מגל התחלואה הנוכחי, הוא הולך ודוחק את האומיקרון".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.