רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בפברואר 2022

צימוקים

 

💥 ‏דאגה בחצר הקודש טשאקווע בירושלים זאת לאחר שכ״ק האדמו״ר שליט״א פונה לבית החולים שערי צדק בעיר שם הוא מאושפז במצב קשה זאת לאחר חולשה מתמשכת ממנה הוא סבל בתקופה האחרונה. שמו לתפילה: רבי נפתלי בן איידל דינה

💥 ‏‏חשיפה על 'רפורמת הנדל', ובחורי הישיבות - בצל החשש הרוחני מהתדרדרות בחורי הישיבות, גדולי ישראל מינו צוות עסקנים, שיימצא פתרון לכך, שבחורים לא יוכלו להשתמש בסים הכשר שלהם במכשיר לא-כשר. חלק מהפתרונות שהוצעו כולל ניוד לרשות הפלסטינית, נחסמו על ידי משרד התקשורת.

💥 ‏ישראל כהן בטויטר: ‏הרב הראשי לשעבר הגר"י מצגר שביקר את יונתן פולארד פעמיים בעת שהותו בכלא בארה"ב, התקבל בהתרגשות על ידי פולארד בעת שהגיע לניחום האבלים כשלצידו רבו של פולארד הרב פסח לרנר יו"ר סיעת ארץ הקודש בהסתדרות הציונית העולמית.

💥 ‏המאבקים בין רבני הציונות הדתית: יאיר כלפה מדווח ‏כי עשרות רבנים מהציונות הדתית חתמו על שני מכתבים נגד ספריו של הרב מלמד, 'פניני הלכה' - ובו הם קוראים שלא לסמוך עליהם. 

💥 ‏שרקי: ‏הקמפיין מבית ישיבת הר המור נגד הרב אליעזר מלמד הוא אירוע דרמטי הרבה מעבר למחלוקת הלכתית בין רבנים: מחלוקות תמיד היו, ובטח שאין בכוונתי להתייחס למחלוקת עצמה, אבל מעניין לראות את העתקת שיטת החרמות שמקובלת במגזר החרדי נגד כל מי שחורג מהזרם, גם אל הציונות הדתית. 

💥 ‏מנדי ריזל: ‏אבידה נוספת בחב״ד מקורונה: הרב יקותיאל גרין ע״ה מכפר חב״ד, בן 78 בפטירתו. חיבר עשרות ספרי חסידות ובראשם סדרת הספרים על התניא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.