רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏גלובס: משרד התקשורת פנה לחברות הסלולר בדרישה לקבל בתוך שבוע את כמות המספרים שנחסמו ע"י ועדת הרבנים לענייני תקשורת, ע"פ הערכות מדובר על מאות אלפי וייתכן אף יותר ממיליון מספרים.

💥 ‏יוסי שטארק:
עם הקמת ועדת הרבנים לענייני תקשורת - לא מעט גדולי ישראל התנגדו לקריטריונים של "הטלפון הכשר", אך לבסוף הסכימו להתאגד יחד ולתמוך בקו של האדמו"ר מגור.
ומה קרה? מספר עסקנים מושחתים מהחסידות העיפו את הרבנים מהוועדה ועשו בה ככל העולה על רוחם.
עכשיו הגיע מועד הפירעון...

💥 ‏משה גלסנר: יועז הנדל ורפורמת הטלפונים הכשרים אינם העבירה, הם העונש. עונש על שנים של התנהגות בריונית, רמיסת מתחרים עיסקיים במסווה דאגה לדת, ושימוש נפשע ברבנים צדיקים לקידום אינטרסים אישיים.

💥 ‏כותרות ענק הבוקר ב'יתד' 'המבשר' ו'המודיע' נגד הרפורמה של שר התקשורת בקומה הכשרה.

💥 ‏גיא פלג חושף הקלטה: המשטרה השתמשה בתכנת ריגול נגד נתניהו בפרשת 4000 נגד מומו פילבר, בהקלטה החוקרים הקליטו עצמם בטעות מדברים והדבר הגיעו לעורכי הדין .

💥 ‏יואב גלנט: ״‏הפרסומים הערב מוכיחים שכשרוצים לחסל איש ציבור יש מי שמוכנים לחצות את כל הקווים האדומים. נלחמתי במשך שנים למען ביטחון מדינת ישראל, כמדינת חוק דמוקרטית. לא נשתוק, כי יש מי שפועל כדי שארצנו תשנה את פניה״.

💥 ‏כותרת ראשית ב'ידיעות': אחרי שבתחילה מיהר להגן על השוטרים, השר לביטחון פנים עומר בר־לב מודה לראשונה כי המשטרה השתמשה שלא כדין בתוכנת פגסוס. "אין לי מה להגיד, צריך לעשות שינוי בטוהר המידות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.