רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 'כאן 11': דרעי מסרב להיות מועסק בכנסת כיועץ – ולא יוכל להיכנס למליאה. 

💥 דפנה ליאל: בכנסת מתחילים לאבד סבלנות לתעלולי דרעי. אחרי שנשאר לעבוד בלשכתו למרות שהוחלף על ידי ח״כ טייב, שאמור היה לקבלה, גורמים עלומים מקפידים להוריד את השלט עם שמו של טייב בניסיון לייצר מצג ולפיו דרעי מעולם לא עזב.

💥 אביעד גליקמן: בדיונים פנימיים שהתקיימו בפרקליטות לפני הדיון בבגץ שהוגש נגד הסדר הטיעון עם דרעי, העמדה של הפרקליטות - שהייתה מקובלת גם על מנדלבליט, הייתה שדרעי לא יוכל להתמנות לשר במשך שבע שנים ממועד שבו ייגזר עליו מאסר על תנאי.

💥 דרעי למקורביו: שבכירי מערכת המשפט לא יאיימו עליי. אחרי שש שנים סיימתי להיות עבד שלהם, ואין כוח בעולם שימנע ממני להיות יו״ר ש״ס או שר עם מה שנשאר בכתב האישום. (עמית סגל).

💥 ‏ועדת חו״ב תתכנס ביום שלישי הבא לדיון ראשון על חוק הגיוס. (קלמן)

💥 ‏ריבלין ב'בקהילה': קמפיין ש"ס ונאומים חריפים של האופוזיציה יחזיקו את נושא יוקר המחיה בחדשות עד שלעורכים יימאס ויעברו לנושאים אחרים. הממשלה לא תפול בעק' המחאה אך בהחלט נעים לראות אותה נקלעת למצוקה.

💥 ‏אמיר אטינגר: הקואליציה מתכוונת להכריז על חופש הצבעה מראש על חוק האזרחות. לאחר ביטול העררים בממשלה, החוק של שקד יעלה ואליו יוצמד החוק של רוטמן כדי להשיג את תמיכת האופוזיציה. מרצ ורע"מ צפויים להתנגד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.