רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 4 עצורים מפלג הרב פרידמן בהפגנה בכניסה לבני ברק

💥 המאבקים ב'פלג': לאחר שפלג הרב פרידמן הפגינו היום בכבישים הסמוכים לבני ברק. פלג הרב דויטש יתכנסו הערב בישיבת מעלות התורה בירושלים.

💥 יהונתן גוטליב בערוץ 7: בעלון "השיעור השבועי" שמתמלל את שיעוריו של הרב יצחק יוסף מכונה הרב חיים אמסלם בביטוי החמור "שם רשעים ירקב", הרב דוד סתיו מכונה בעלון "רשע" ושמו של הרב אליעזר מלמד מופיע בעלון ללא התואר רב.

💥 שער המחנה החרדי של חסידות בעלזא מוקדש שוב השבוע בדרישה להכניס את המוסדות של בעלזא לתוככי החינוך העצמאי.

💥 ‏אחרי שנים של הקפאה יחזור היום בגץ לעסוק בעתירות שהגישו לו התנועות הרפורמית והקונסרבטיבית, נגד מה שהן מכנות הפליה במימון הליך ברית מילה למתגיירים. לאחר שלאחרונה בסוגיה אחרת הכריע בגץ להכיר לצורך חוק שבות בגיורים לא אורוטודוכסים הוחלט לחדש את הדיון בשאלת מימון ברית מילה בהליכי גיור. (אמוץ שפירא).

💥 ח"כ אוריאל בוסו ל'שחרית' לקראת הדיון בבג"ץ אם לממן ברית למתגיירים רפורמים: "הידיים שפגעו בקודשי ישראל לא ינוקו". ח"כ איתמר בן גביר: "גם מיליון עתירות לבג"צ לא יצליחו להכשיר גיור נגד ההלכה היהודית וכל העתירה הזו היא פרובוקציה אחת גדולה"

💥 חשד: תושב בני ברק נעצר לאחר שפתח עסק, דרש החזרי מע"מ במיליונים, ובמקביל קיבל דמי אבטלה. הוא חשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ17 מיליון שקלים, שבגינן דרש החזר מס תשומות בהיקף של כ-3 מיליון שקלים. כאשר נשאל היכן החשבוניות שעל בסיסן דרש החזרי מס תשומות, השיב החשוד כי הן נגנבו ממנו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.