רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 חזקי ברוך: ח"כ יבגני סובה מתייחס לדבריו של ליברמן כי החרדים אשמים ביוקר המחיה ותגובת החרדים כי דבריו אנטישמים: "אל תספרו לי על אנטישמיות. אני גדלתי באוקראינה ויודע מה זה אנטישמיות. החרדים מזלזלים במושג אנטישמיות. אם החרדים רוצים להשתלב במדינה ישראל הם צריכים לשאת בנטל המסים והתעסוקה".

💥 אבסורד בבני ברק: לילה רביעי ברציפות של הצתה מתחת לאותו בנין מגורים בעיר. (גדלוביץ).

💥 ח"כ בצלאל סמוטריץ' המריא הבוקר לביקור בזק באירופה, על רקע סוגיית הגיור. הוא ינחת בצהריים באנגליה משם ימשיך לצרפת ומדינות נוספות וייפגש עם רבני אירופה ומנהיגי הקהילות

💥 צביקה קליין: חשוב להבין שסמוטריץ' לא יוצא מהארץ מבחינה אידיאולוגית. אם הוא טס כעת, כנראה שיש פה נושא שמאוד חשוב לו.

💥 חזקי ברוך: פרסום ראשון - אחרי חודשים ארוכים של חיפושים יש דובר לסיעת ימינה: עובד פרל, תושב נריה, נשוי ואב לשלושה. בעבר שימש כעוזר הרב הראשי לצה"ל אייל קרים.

💥 ‏שר המשפטים סער פרסם טיוטת תקנות ולפיהן מי שייתפס משתמש בקנאביס לשימוש עצמי לא יירשם במרשם הפלילי. לפי המתווה לא יואשמו משתמשי קנאביס בדין פלילי כלל למעט במקרים חריגים והקנס שיקבלו יוגבל ל-1,000 שקלים. מההסדר יוחרגו חיילים, שוטרים, סוהרים בשירות חובה וקטינים

💥 ח"כ ניר ברקת לגלסנר ב'קול ברמה' על האפשרות לחזרת סער ואנשיו: "הם לא ירצו לחזור כי אף אחד בליכוד לא יבחר בהם. מי שבגללו אנחנו באופוזיציה אין לו מקום חזרה, אנחנו צריכים להעביר מסר לטווח ארוך. אני לא חושב שזה רלוונטי בכלל, כי אם יהיו בחירות נביא קואליציה בלעדיהם"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.