רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏השר הנדל משיב לחכים על ביטול הקווים הכשרים: חסמו שיעורי תורה של הרב עובדיה יוסף לפני שנתיים וביקשו לפתוח ועדת רבנים ספרדית ולא הסכימו להם לפתוח. תפקידי למנוע מנופול. רוצה שיהיה חוק וסדר גם במגזר החרדי. הרפורמה היא לטובת החרדים. (ארי קלמן).

💥 בכיר בגור נשמע הבוקר אומר:
המטרה הושגה, אף חסיד לא יעיז יותר לחשוב על מעבר או פרישה מחסידות גור כל זמן שהרבי חי,
כל מי שרואה את כבוד המשפחה מחולל כך בחוצות העיר, ואת האמא בוכה בתקשורת....
יחשוב עשרה פעמים לפני ביצוע מהלך כזה...

💥 משרדי האוצר והתחבורה מגבשים עדכון לתעריפי הנסיעה באוטובוסים, שייכנס לתוקף באפריל, על הכוונת: ביטול ההנחות המפליגות בערים חרדיות ובחלק מערי הפריפריה, ביטול ההנחה על הערך הצבור ברב קו עדיין במחלוקת. בימינה מסכימים למהלכים כי ההנחה למתנחלים תישאר ללא שינוי 

💥 'דה מרקר': המהלך של ליברמן ליקור התחבורה הציבורית בעשרות אחוזים יהיה רק בערים החרדיות והפריפריה; הרשימה; מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד, נתיבות, טבריה ואופקים

💥 בצלאל קאהן על הפרסום הבוקר ב׳דה מרקר׳: הגיע הזמן שהחרדים יעברו לתחבורה פרטית בין עירונית. זה חוקי ועובד נפלא כבר היום בחלק מהמקומות, זה כנראה גם כלכלי.

💥 שימי שפר: הממשלה מעלה מיסים על תחבורה ציבורית בערים חרדיות בניגוד לתפיסת האקלים והתחממות כדור הארץ שבשמה היא העלתה את מחירי החד פעמי. לפחות עכשיו כבר כולם יודעים שהתחממות כדור הארץ לא באמת מעניינת את הממשלה הרעה הזו.

💥 שער המחנה החרדי של חסידות בעלזא מוקדש שוב השבוע בדרישה להכניס את המוסדות של בעלזא לתוככי החינוך העצמאי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.