רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 באוקטובר 2021

מבזקים


 💥 ערוץ 7: ראש הממשלה, נפתלי בנט, נאם הבוקר (שלישי) בוועידה העשירית של ג'רוזלם פוסט, "אני שמח שיש חרדים, אבל אנחנו צריכים להגביל את ההשפעה הפוליטית שלהם. לא הייתי רוצה ישראל בלי שמאל".

💥 ח”כ יעקב ליצמן: "כשבנט מדבר על הצורך להגביל את ההשפעה החרדית הוא שוכח כמה הוא השתמש בה לצרכיו הפוליטיים ולמען הציבור שהוא ייצג בעבר. בשעתו, בעבר הלא רחוק כשהוא היה זקוק ל"השפעה החרדית" הוא ידע להתחנן לעזרתה".

💥 יו״ר ש״ס אריה דרעי בראיון לאולפן ׳ערוץ 13׳ במהדורה המרכזית - ״מי שמדבר נגד החרדים ומבקש להגביל את כוחם, זה איש שלא קיבל את אמון רוב העם. איש שלקח בגניבה ומרמה את התפקיד. מאיפה העזות מצח להגיד למיליון איש שצריך למעט את כוחם? מי אתה נפתלי בנט שתחלק ציונים בשחצנות ובהתנשאות?״.

💥 ח"כ אייכלר: תארו לעצמכם שנשיא ארה"ב היה אומר שהוא מאוד שמח שיש יהודים באמריקה אבל צריך להגביל את ההשפעה הפוליטית שלהם. העולם היהודי היה מזדעזע. יש לבנט שתי אפשרויות: להתנצל או להתפטר.

💥 חבר כנסת מכחול לבן חושף בדיון על רפורמת הכשרות: "קיבלתי עדכון על התקדמות במתווה הכותל. בקרוב נראה יישום בקווי יסוד הממשלה ופתיחת הרחבה השיוונית בכותל".

💥 ח"כ יצחק פינדרוס לארלנגר וישראל כהן בקול ברמה: "אנחנו לא יכולים לתת שהחסינות של גלעד קריב תשנה את המעמד של הרפורמים במדינת ישראל. מקיימים התייעצות ביהדו"ת כדי למנוע ממנו לבצע פרובוקציות. "

💥 מבוכה למשרד האוצר בדיון על רפורמת הכשרות: ח"כ יעקב אשר תקף את הדוח הכלכלי של משרד האוצר - "זה דוח פייק, חוץ מתרשימים גרפיים אין בו שום נתונים". אשר דרש לדחות את הצגת הדוח עד שהאוצר יביא מצגת מתוקנת ואמיתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.