רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 באוקטובר 2021

מבזקים

 
💥 ׳ערוץ 20׳: אתרי חדשות של המגזר הדתי פרסמו כי הרב דרוקמן בעד אחדות בין 'ימינה' ו'הציונות הדתית' - והוא מצידו הכחיש: "הדברים שמפרסמים בשמי מפגישתי עם השר מתן כהנא לא היו מעולם. אני מכחיש אותם לחלוטין. אני עומד על כך שמי שרוצה לשמוע את דעתי - שלא ישמע אותה מפי השמועה אלא ממני בלבד" .

💥 ראש הממשלה נפתלי בנט, ושר הבריאות ניצן הורוביץ, סיכמו על ביטול מגבלת ההתקהלות במקומות פתוחים - מיום שישי

💥 ‏יובל קרני: קטע די מטורף שפוליטיקאים בימין, ובהם יריב לוין, אריה דרעי, יואב קיש, שלמה קרעי ועוד  - טוענים כי נעשה עוול גדול ליו״ר מפלגת העבודה לשעבר ‎עמיר פרץ עקבות פסילתו לכהן כיו״ר התעשייה האווירית - ובקרב חבריו בשמאל דממה.

💥 הכתב הפוליטי ⁦יהודה שלזינגר⁩ ב׳רדיו 103׳: ״הפליק-פלק של יש עתיד בסיפור הכספים הקואליציונים מדהים. הם יצאו נגד ועכשיו חילקו לחתולים ולכל דבר אפשרי. מה היו אומרים ליברמן ולפיד מהאופוזיציה אם היו מעבירים מיליארד שקלים לישיבות, אבל לא מעלים בשקל את שכר החיילים?״. .

💥 שביעי: סקר שנערך בציונות הדתית מגלה כי 68% מהמגזר סבור כי בנט אינו ראוי להיות ראש ממשלה. מנהיג הציונות הדתית הוא סמוטריץ שזוכה ל-40% תמיכה, בנט 25% ושקד 6% בלבד.

💥 הקהילה היהודית במולדובה נרגשת בעקבות מציאתו של קבר אחים יהודיים שנרצחו. הללו התגלו במהלך תיקון צינור ביוב בעיר בלטי בצפון מולדובה, במקום נמצאו שרידים של 5 אנשים.

💥 ‏משרד הבריאות: 642 נדבקים חדשים אתמול, 238 חולים במצב קשה (מעריב).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.