רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 ועדת השרים לענייני חקיקה דחתה ב-4 חודשים את הצעת החוק שהגישו ח"כי דגל התורה לייצוג הולם לחרדים ברשויות ובתאגידים ציבוריים (יוסי טיקוצ'ינסקי).

💥 ‏מחר ראשי האופוזיציה יפגשו וידונו בדרישת החרדים להפסיק את החרם ולשבץ נציגים בוועדות הכנסת. היום הכנסת צפויה להשיב לבגץ על העתירה של חברי האופוזיציה בראשות ח"כ ביטן. (אמיר אטינגר).

💥 ח"כ יעקב אשר ב'רשת ב': "הקואליציה חילקה את הוועדות בצורה שרירותית שאינה משקפת את מציאות ההצבעה במדינת ישראל. אין לנו שום ציפיות מבג"ץ שיתמוך בנו והדעה שלנו היא לא לחכות יותר להחלטת בג"ץ בנושא וכן ללכת לוועדות ולהצביע".

💥 ‏ח"כ יעקב אשר לכאן 11: "אני לא אומר שלום במסדרון לח"כ גלעד קריב, אינני צריך לכבד אנשים כמוהו, האג'נדה שלו – להפוך את ההלכה לפולקלור".

💥 עוד מח"כ ‏יעקב אשר על ‎גלעד קריב לסולימאן מסוודה ויערה שפירא ב'כאן חדשות': "הוא הגיע לכותל המערבי בניגוד לחוק עם ספר תורה ומנצל את חסינותו. יכול להיות שהיה צריך להסיר את חסינותו ולתת לו את העונש שמגיע לו, אם זה כלא או משהו אחר".

💥 צוותי צילום נמצאים בימים אלו בישראל במטרה להפיק סרטי קולנוע נוצריים בישראל. ארגון הנאבק במיסיון קורא להיזהר. "הם מחפשים באופן פעיל אחר יהודים חרדים שישתתפו בסרטים".

💥 צביקה קליין: שר הביטחון בני גנץ מפעיל לחצים אדירים לכך שהשרה לשעבר עומר ינקלביץ תהיה מועמדת הקואליציה לראשות הסוכנות היהודית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.