רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 עמית סגל: שלושה מחברי רשימת ימינה במכתב נגד בנט: הוליך אותנו שולל, לא ידענו שכך יעשה

💥 עוד מהסערה בתוך מפלגת ׳ימינה׳ - המכתב של חברי רשימת ׳ימינה׳: רוני ססובר, שי מימון ואשר כהן תחת הכותרת - ״ידינו לא היתה במעל״. במכתב הם תוקפים: ״חברי הרשימה ההולכים אחרי בנט, נטולי מצפן, בכיוון האידיאולוגי ההפוך, עשו מעשה שלא ייעשה, מעשה שייזכר כאחת ההונאות הגדולות ביותר בפוליטיקה הישראלית. דרכם אבדה״.

💥 ישראל כהן: ‏הערב מתברר: גם ב-6 מנדטים בנט כבר לא בעל הבית! בתוך המפלגה שלו יוצאים בכירים בצורה קשה וחזיתית נגדו. בנט הופך לנטל. מה נשאר לבנט? בסקרים הוא קורס, בעולם הוא נכשל, הציבור בישראל בז לו, ראשי המפלגות בקואליציה לא סופרים אותו והאופוזיציה רואה בו אוויר. בקצב הזה בקרוב נרחם עליו.

💥 ח"כ אשר לחכם וקאהן ב'קול חי' - על התמודדות אדלשטיין על ראשות הליכוד: "אנחנו לא מנהלים שיחות עם מועמדים לראשות מפלגות, איננו מתערבים בנושא הזה. הקשר של החרדים עם הליכוד ימשיך עם כל מועמד שיעמוד בראשה אלא אם כן הוא ישנה את דרך המפלגה בענייני דת".

💥 עוד מח"כ יעקב אשר לחכם וקאהן ב'קול חי': "אנחנו לא כבולים לנתניהו. אנחנו חושבים שצריך לחזור חזרה לוועדות באופן מלא. לגבי ההצבעה בוועדות אמרנו את דעתנו, מקווה שנחזור לשם כבר השבוע".

💥 בנט עבר על כללי בסיס שכל דיפלומט מתחיל בבית ספר לקדטים יודע 
בעולם הדיפלומטיה יש משמעות לכל תנועה ולכל אות. שוחחתי עם שגריר ישראל בדימוס לפולין שיצא מדעתו

💥 ממתי נכנסים עם שקית סופר מרקט למפגש מדיני בעל חשיבות עצומה ליחסי ישראל רוסיה ? 
ממתי מפנים את הישבן לנשיא רוסיה שעומד נדהם עם יד מושטת ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.