רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 תיגרה אלימה בין נערי שוליים לקבוצת חסידים בליל שבת בביתר עילית, לאחר שהנערים יידו אבנים ואף היכו באגרוף את יו"ר הוועדה לתכנון ובניה בעיר, ומעסקני חסידות באיאן ר' יצחק מאיר ברים.

💥 חיפה: בית המשפט דחה את העתירה הקנטרנית של אנשי שאץ וגור שהלכו לערכאות נגד מאות מתפללי בית הכנסת הגדול בעיר. בית המשפט חייב אותם בהוצאות משפט.

💥 ‏האגף לבטחון פנים של מדינת ניו יורק העביר תקציב של 43 מיליון דולר לישיבות, תלמודי תורה ומלכ"רים במסגרת תכנית לאבטחת קהילות.

💥 ‏יו״ר ׳יהדות התורה׳, ח״כ משה גפני, לוחץ על ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לאפשר לו לשמש כחבר ועדת הכספים (ולשרת את הציבור שבחר בו). כך גם בשאר הוועדות, חבר אחד מטעם האופוזיציה בכל ועדה. יו״ר ש״ס, ח״כ אריה דרעי, תומך. ייתכן והחלטה תתקבל כבר מחר. (ישי כהן)

💥 זיגזג: אחרי שהתנצל בפני גלעד קריב, מתן כהנא נפגש הערב עם הרב דרוקמן שהודה לו על שמחאה על כך שכינו את הרב שטרן והרב סתיו "רפורמים" בעלון שפורסם.

💥 עמית סגל: ‏בהתחלה בנט אמר שהממשלה הזו היא הרע במיעוטו. אחר כך טען שזו הממשלה הנכונה. עכשיו כאשר בנט שוקל לאפשר חוק שיאפשר לפקיד אחד לקבוע מי לא יהיה ראש הממשלה, בניגוד לכל מה שאמר בעבר - זו כבר המרת דת פוליטית על מלא.

💥 אנה ברסקי: השמועה הנפוצה בחוגי הליכוד בשבועות האחרונים אומרת כי בנט בעצמו מדבר עם לפיד על אפשרות המיזוג לקראת הבחירות הבאות. נראה כי סיפור קלאסי של הפער בין הרצוי והמצוי .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.