רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 הבזבוזים של ממשלת בנט על חשבון כספי ציבור: שרת החינוך יפעת שאשא ביטון החליטה להעסיק את ליאור רוטברג כ״יועץ פוליטי״ בעלות של כ-210 אלף שקל כולל מע״מ. החוזה הוא לשנה מתחילת ספטמבר 2021 (אלי ציפורי).

💥 ‏בחירות אין עדיין באופק, אבל נראה שיש בקואליציה מי שמסתכלים כבר על היום שאחרי ממשלת בנט-לפיד. יו"ר הקואליציה סילמן בוחנת אפשרות לקבל שיבוץ ב"יש עתיד" בבחירות הבאות. כבר דנה ברעיון עם מקורביה וגיששה אצל גורמים במפלגה.

💥 עמית סגל: מה יו״ר סיעת ימינה חושבת על עתידה של ימינה אם היא מפלרטטת עם יש עתיד?

💥 שקד תלך לליברמן  (עם כאבי בטן)
מתן כהנא כנ"ל 
בנט יתאחד עם סער 
סילמן תלך ללפיד

💥 עקיבא נוביק: ‏לפני שבוע ח״כית בימינה מצייצת על רצח רבין והסתה, תוקעת אצבע בעין למצביעיה, ובנט אפילו לא מגיב. שבוע אחר כך הח״כית שבנט מינה ליו״ר הקואליציה מגששת את דרכה למפלגה של לפיד. זה מתחיל להיראות כמו אבדן שליטה במפלגה.

💥 ההחלטה שעלולה להצית את הבירה: ביהמ״ש השלום התיר לעיריית י-ם להמשיך בעבודות להקמת פארק ציבורי סמוך לשער האריות לאחר שבמהלך עבודות הפיתוח נמצאו במקום עצמות אדם. הועד המוסלמי הגיש בסוף השבוע ערעור בהול למחוזי שצפוי להכריע בסוגיה. בינתיים, במשטרה ביקשו להקפיא את העבודות. (תמרי).

💥 הרשת החברתית החדשה של טראמפ הגיעה לשווי של יותר 8 מיליארד דולר לחלק של חברת הספאק המנפיקה (פי עשר משוויה), זאת מלבד חלקו של טראמפ שיהיה יותר מ-50%.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.