רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 ביקורת מקיר לקיר על ההתנערות של לפיד מהעיסוק בקורונה: אלעד שימחיוף: החלטה תמוהה לא להיות שם. יניר קוזין: אין לו פריבילגיה להחליט שהוא "לא צריך להיות שם". דפנה ליאל: לפיד הוא מנהיג מחנה פוליטי בישראל, היה מצופה שישים את כל כובד משקלו לסייע לממשלה במשבר הזה ויעבוד בזה מבוקר עד ערב. עמית סגל: להחלטות הקבינט יש השפעה ישירה על מדיניות החוץ.

💥 אמיר אטינגר: בכירים בממשלה מותחים ביקורת על לפיד וטוענים שבמקום לקחת אחריות לאומית הוא עסוק במינויי מקורבים ובשעון החול עד שיהפוך לראש ממשלה.

💥 דוד חכם: ‏משה ליאון אומר לי וליקי אדמקר עכשיו בשידור: ״ביקשתי לפתוח מתחמי חיסונים גדולים, ביקשו ממני להמתין כי יש מחסור״.

💥 ‏פרופ' חזי לוי בטקס חזרתו לניהול ביה"ח ברזילי: "אנחנו עדים בחודשיים האחרונים להתפרצות בכל הארץ של מחלות חום ודרכי נשימה שלא אופיינית. תפוסת מחלקת הילדים הגיעה לפי 1.5 מהתכולה שלה. ביקשנו לפנות ילדים לבתי חולים אחרים באזור אם אין דחיפות".

💥 מגפת הדלתא בארה"ב: מזה 6 חודשים - שיא מאומתים יומי במדינה עם יותר מ-100 אלף מקרים שהתגלו ביממה האחרונה. (N12)

💥 עדות נוספת להגנת חיסוני הקורונה מפני תחלואה קשה:  מחקר אמריקני חדש שבדק סריקות CT של חולי קורונה מחוסנים ולא מחוסנים, מגלה שבריאות של חולי קורונה מחוסנים יש פחות נזק. החוקרים קבעו כי גם במקרה בו מחוסנים נדבקים בנגיף הקורונה, הריאות לא נפגעות (ד"ר איתי גל).

💥 הקורונה בעולם: ‏בתי חולים במחוז בראוורד שבדרום פלורידה הודיעו שיבטלו את כל הניתוחים הלא דחופים החל מיום שני בשל עומס יוצא דופן על הרופאים והאחיות המטפלים בחולי קורונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.