רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

ווארטים

 

📌"אנשים הם כמו ביצים: -
יש מבולבלים...
יש קשים...
יש רכים...
יש כאלה שיש להם "עין" טובה או רעה...
יש כאלה שמרגישים מעוכים כמו חביתה...
ויש כאלה שלוקים...אלה נמצאים בתוך מערבולות כל החיים...
לא משנה איזה ביצה היית עד עתה,
תמיד תוכל להתחיל מהתחלה ולהיות...ביצת הפתעה ...
כזו שיודעת לחיות מתוך הודיה ולתת ולקבל את החיים ואחרים באהבה"

📌איש אחד הגיע לאירוע והשאיר את המעיל שלו תלוי עם פתק - "שייך לאלוף העולם באגרוף".
כשחזר, ראה שהמעיל איננו אבל היה פתק -
"לקח אלוף העולם בריצה".

📌שאלה: מה הקשר בין סלובקים לסלובנים?
תשובה: הם האנשים היחידים בעולם שיודעים להבדיל בין סלובקים לסלובנים

📌שלום! זה פיצה גורדון?
- לא אדוני זה פיצה גוגל.
- אז זה טעות במספר?
- לא אדוני, גוגל קנתה את זה.
- בסדר. תרשום את ההזמנה שלי בבקשה.
- טוב, אדוני, אתה רוצה את הרגיל שלך?
- הרגיל? מה, אתה מכיר אותי?
- לפי זיהוי השיחות שלנו, ב- 12 הפעמים האחרונות, הזמנת פיצה עם גבינה, רטבים, וזיתים...
- בסדר! זהו זה!
- אני יכול להציע לך הפעם ריקוטה, ארוגולה עם עגבניות יבשות?
- מה?! אני שונא ירקות!
- הכולסטרול שלך לא טוב.
- איך אתה יודע?
- באמצעות מדריך המנויים, יש לנו את התוצאות של בדיקות הדם שלך במשך 7 השנים האחרונות...
- בסדר, אבל אני לא רוצה פיצה כזו, אני כבר לוקח תרופות.
- לא לקחת את התרופה באופן קבוע, לפני 4 חודשים, רכשת רק קופסה עם 30 טבליות בסופר פארם...
- קניתי עוד מבית מרקחת אחר!
- זה לא מופיע על כרטיס האשראי שלך...
- שילמתי במזומן.
- אבל אתה לא משכת מזומנים על פי העו"ש של הבנק שלך...
- יש לי מקור אחר של מזומנים.
- זה לא נראה כך לפי הצהרת המס האחרונה שלך, אלא אם כן קנית אותם ממקור הכנסה לא מוכר...
- מה לעזאזל?? מספיק! אני חולה מ Google, Facebook, twitter, WhatsApp. אני הולך לאי בלי אינטרנט, שם אין קו טלפון סלולרי ואף אחד לא יכול לרגל עלי!
- אני מבין, אדוני, אבל אתה צריך לחדש את הדרכון, כי הוא פג לפני 5 שבועות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.