רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

מבזקים

 

💥 ש"ס תפגין נגד חב"ד - גדסי ב'קול חי': ‏סערה בחולון: בשל סירובו של ראש העיר מוטי ששון לאשר כניסת תלמידות ביה"ס "בנות יעל" למבנה חדש שבנתה עבורם העירייה ובמקום זאת להעבירו לחב״ד  שצפוים להגיע משכונה אחרת, מחר אמורים להגיע חברי כנסת של ש"ס להפגין מול בית הספר ולפתוח שם את שנה"ל :

💥 מתווה הכותל: ח"כ ינון אזולאי  למימרן ב'קול חי': "מטר ליד הכותל, הר הבית, הם לא מעיזים, כי רע"מ תעשה בעיות. זאת מדינה "ככל העמים". אז בנט הצטלם עם תפילין, איזה יופי. אולי נקח את הזמר אדם להיות חזן, נוכל לקיים סליחות". .

💥 השופטת דפנה ברק ארז דוחה בקשה נגד העבודות בגשר המוגרבים המוביל אל הר הבית (בלוך).

💥 טרגדיה באומן: צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על גבר כבן 60 שאיבד את הכרתו בדירתו שבסמוך לציון רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה. יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה מסר: "למרבה הצער בתום מאמצי החייאה בסיוע פרמדיק ממרפאת אומן נקבע מותו. כעת העסקנים פועלים להטיס את גופתו לקבורה".

💥 הלל כהן, ראש סניף איחוד הצלה באוקראינה, למשה גלסנר בקול ברמה: "היהודי שנפטר היום היה חולה לב, לפני שבועיים ביקשנו להעביר אותו לקייב, הוא העדיף שלא. מטפלים כעת בכל המסמכים לקראת הטסה שלו לישראל".

💥 ‏המדינה מבקשת ממד"א לצאת למבצע בדיקות על אדמת אוקראינה לחוזרים מאומן. עשרות עובדי ארגון ההצלה הלאומי יקימו שני מתחמי  בדיקות מהירות. האחד בנמל התעופה בקייב והשני סמוך לציון קבר רבי נחמן. ישמשו חלופה מהירה ואמינה לבדיקות מקומיות. יעלו עשרות שקלים לבדיקה (יובל שגב).

💥 כארבעה חודשים אחרי האסון, צוותי הריסה פועלים מהבוקר במתחמי ההדלקות במירון והורסים את הטריבונות בשטחים שצמודים למתחם הציון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.