רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

בית ועד יהיה לזנות

ישנם נושאים שלא מדברים עליהם בציבור, וגם שמדברים עליהם באחד על אחד יש סגנון יהודי צנוע שאותו מדברים, ולא ח"ו סגנון גס ומלוכלך, זה דבר ייחודי שמבדיל אותנו מהעולם המדורדר והחומרני. זה הדבר ששמר כל השנים על קדושת הבית היהודי.

זה כמה שנים שבשקט מתחת לרדאר של הרבנים, עובדות קבוצת נשים (כל אחת בנפרד), ביעוץ לחיי אישות לציבור החרדי. תחת הכותרת "אינטימיות במערכת זוגיות", כיום בעידן האינטרנט שלצערנו הרב אנשים כולל אפילו חרדים נחשפים לתכנים בעיתים, ובכלל ישנם זוגות שיש להם בעיות בתחום חיי האישות, ולכן יש מקום כן להכניס אנשים ונשים (כמובן בפיקוח רבני חזק) המתמחים בתחום רגיש זה, ולעזור ולטפל באנשים אלו.

הבעיה הגדולה שלנושא העדין והרגיש הזה נכנסו נשים, שינקו את החומרים בתחום זה ממקומות הכי מלוכלכים וטמאים שיש, ובמקום לעזור לזוגות רק מגדילים את הבעיה, ע"י הכנסת רעיונות חילונים, גסים, ומלוכלכים (שמפאת כבוד הקוראים לא נוכל לכתוב אותם כאן) והורסים ומטמאים את קדושת הבית היהודי, והכל באצטלה של נשים (כביכול חרדיות).

התכנים שלהם לא קיבלו אישור מאף רב מורה הוראה, וכמובן שלא לדבר על זה ברבים, ולא בסגנון כזה, ועאכו"כ שאשה לא יכולה לדבר בפני גבר על נושאים כאלו, והחמור מכל היא נתינת עצות בתחום זה, בפומבי לקהל מגון, עצות הנוגדות את ההלכה רח"ל, אחת היועצות מסבירה לנשים איך ללכת לשקר על הרבנים כדי לקבל היתר לדברים שההלכה אומרת במפורש שהם אסורים.

אחרי תקופה שבהם הגיעו זוגות שונים מכל סוגי הציבור החרדי, לבתי הוראה שונים בציבור החרדי, עם הקלטות מתוך אותם ההרצאות, ועצות שהם נותנות לזוגות (עד כדי כך שזוג מסוים, האשה רצתה להתגרש מבעלה כי הוא לא הסכים לעשות לה כמה דברים שהיא שמעה בהרצאה שאפשר לבקש מהבעל לעשות, רח"ל) החילטו רבנים מבתי ההוראה הגדולים (בד"צ העדה החרדית, בית ההוראה של הרב וואזנר ועוד), עד כאן! ויצאו במכתבים חרפים נגד גב' ליאורה בוקסנבוים מביתר עילית- מנהלת עמותת "מרכז יהלום" ומנהלת לא פחות ולא יותר חנות לאביזרי מין באינטרנט בשם 'שלום הבית', וכן גב' מירב לביא מראשל"צ – משווקת משחק לזוגות 'רגעים של קסם' וקורס דיגיטלי 'לעורר אהבה', וגב' שרונה חונן מראשל"צ – יועצת לחיי אישות, כותבת על עצמה שהיא מוסמכת ממכון פועה והרבנות הראשית לישראל, חשוב לציין: הרבנות הראשית לישראל לא מסמיכה בכלל יועצות לחיי אישות, ובאתר של מכון פועה היא לא מופיעה ברשימה של יועצות לחיי אישות.

היום יתפרסמו מודעות ברחובות בני ברק ירושלים ע"י בד"צ ירושלים, בית ההוראה של הרב וואזנר, ואב"ד בי"ד רבני חב"ד הרב ירוסלבסקי, שאסור באיסור חמור לשמוע את ההרצאות והחומרים של אותם נשים. למעשה כל מי שרכש דיסקים של אותם נשים, ימהר לזרוק אותם מביתו, ויציל את נפשו מכל אותם נשים מסוכנות. ויה"ר שאותם נשים יעשו תושבה ויפסקו להכשיל את הרבים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.