רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

ילד קטן שאין לו שליטה על חסידיו


לכבוד הרב חיים שליטא

אני לא חסיד סאדיגורא ואין לי שום קשר עמהם. מעולם לא ראיתי את הרבי ז"ל הקודם או אביו ז"ל.

אבל כעומד מחוץ ומסתכל אני רואה משהו אחר ממה שאתה רואה. אני לא מאמין שהרבי הינוקא הוא אדם רע ששולח חסידיו לעשות הנבלה כמו להכות את אחיו או לעשות לאמה שלו.

אני רואה אותו כילד אשר הוטל עליו שם "רבי" והוא לא יודע בן ימינו לשמאלו פתאום יש לו כסף וכבוד. אבל הטרוריסטים הוא לא שולח הם עושים את זה מעצמם למען "כבוד החסידות" (כאילו) כידוע שמעולם היו רשעים אשר עשו דברים נוראים למען כבוד הרבי והחסידות כביכול, ולינוקא'לה אין כוח לעמוד מולם בשביל שני סיבות הוא קטן'טשיק ילד שאין לו אומץ לפתוח את פיו. ושנית הגבאים והטרוריסטים כנראה אמרו לו סתום את הפה ואל תאמר כלום כי אם תאמר משהו אתה תקבל מה שאחיך מקבל ויזרקו אותך מפה ונעשה את אחיך רבי. והוא כמובן טעם טעם כבוד ורביסטבע וכנראה הוא ינוקא'לה פוחד שלא לאבד אותה

ה(רוצה) ב(עילום) ש(מו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.