רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 ביולי 2021

מחאה גדולה


ר' חיים יקירי

הזדעזעתי לקרוא אתמול דברי בלע והוצאת שם רע על האדמו"ר מאמשינוב שליט"א שהוא האדמו"ר הכמעט אם לא היחיד בדורנו שאין כל חולק על צדקותו חכמתו וירא"ש שבו.

הכותב הלוא נכבד מסתמך על חוברת עלומה אשר מביא הדברים בשם האדמו"ר כאשר כל בר בי רב יודע שאצל האדמו"ר מאמשינוב אין מושג הנקרא הוראה להמונים. כל הוראה שלו נמדדת לפי מצב השואל. כך שלדברים המצוטטים בה בשם האדמו"ר מאמשינוב אין כל אחיזה במציאות.

מעבר לכך. כפי הנראה הכותב הלא נכבד למרות מה שכתב, אינו מכיר כלל ועיקר את האדמו"ר מאמשינוב. לדבריו האדמו"ר אוחז עצמו כמבין בנושאי רפואה. ולא היא. כל מי שמכיר את האדמו"ר ונועץ בו אי פעם בתחום כלשהו יודע שהוא אינו מחזיק מעצמו בשום דבר ובשום נושא. 
ההבדל הגדול בינו לבין רבים אחרים הוא שכשהוא נשאל בנושא כל שהוא, הוא מברר אצל מומחים בארץ ובעולם, הופך כל אבן וכל גרגר חול ושואל שאלות נוקבות על מנת לקבל את מלוא האינפורמציה הנצרכת לבירור הנושא.

מעבר להשמצה גסה, פגיעה בצדיק דורנו והוצאת שם רע לשמה, אין ולו שמץ של אמת או צורך בדברים שפורסמו, ומן הראוי שתגיע התנצלות כנה על שפורסם וזהירות מופלגת ותפילה שלא תארע עוד תקלה לעתיד.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.