רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 ביולי 2021

מבזקים


 💥 עלייה דרמטית במספר המאומתים: יותר מ-700 אובחנו אתמול.

💥 ‏שר הבריאות הורוביץ בטקס חילופי מנכ"ל המשרד: "שום שיקול מגזרי או פוליטי לא יחדרו לניהול הקורונה. נפעל לשיפור תנאי האשפוז והתנאים של עובדי המשק, המתמחים, הרופאים והרופאות והאחים והאחיות".

💥 נתונים שהוצגו למשרד הבריאות: מחלימים מוגנים יותר ממחוסנים. מתוך 7,700 הנשאים החדשים שהתגלו מפרוץ גל התחלואה הנוכחי - רק 72 הם כאלה שכבר חלו בנגיף ונדבקו שוב, וכ-3,000 הינם מאומתים שקיבלו 2 מנות חיסון (חדשות 13).

💥 בג"ץ דחה עתירה של אחד הארגונים הבולטים בישראל של מתנגדי חיסונים, וחייב את הארגון בהוצאות משפט של 6,000 שקל (יואב אבן).

💥 ׳ישראל היום׳ בפרסום ראשון: משרד הבריאות דרש מבתי החולים לפתוח מחדש את מחלקות הקורונה, אבל לא אישר את התקציב ל-600 תקנים של צוותי הרפואה בקורונה. מדובר באותם 600 תקנים של רופאות ורופאים שתגברו את המחלקות.

💥 בניגוד לעמדת הבכירים בישראל: רשויות הבריאות בארה"ב בסיום פגישה עם נציגי פייזר "אין כעת צורך במתן מנת חיסון שלישית נגד קורונה".

💥 ג'ונסון וג'ונסון ואסטרהזניקה עורכים מחקר שכעת נמצא בשלבים מוקדמים כדי לבדוק אם שינויים בחיסון הקורונה שפיתחו יכולים להפחית או לבטל לחלוטין את הסיכון להיווצרות קרישי הדם המסוכנים בעקבות החיסון, כך על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל (עמית ולדמן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.