רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 ביולי 2021

מבזקים


 💥 טרגדיות בין הזמנים: דיווח ראשוני על 3 בחורי ישיבה מחו"ל שהתרסקו עם מטוס קטן בהרי הקרפטים. עלו על מטוס 'לעשות סיבוב' באויר וקיפחו את חייהם

💥 פרטים נוספים מהטרגדיה הקשה באוקראינה - הבחורים היו על המטוס, גם הטייס נהרג במקום. מדובר בבחורים חסידי ויז׳ניץ וסאטמר שלומדים בישיבת מיר בירושלים ויצאו לטיול בין הזמנים באוקראינה.

💥 טרגדיה קשה: בד"ה - הבחורים תלמידי ישיבת מיר עמרם פרומוביץ (מונסי), אליעזר ברילל (וילאמסבורג), הערשל ווייס (לונדון) -  הם הנספים באסון ההתרסקות מטוס קל בהרי הקרפטים.

💥 הטרגדיה באוקראינה - הרב הלל כהן, מנהל איחוד הצלה באוקראינה, למשה גלסנר בקול ברמה: "מדובר בקבוצה של בחורים שיושבים שם מרוסקים ושבורים, אוקראינה זה מדינת עולם שלישי, הם עלו על מטוס שלא היה מומלץ לאף אחד לעלות עליו".

💥 פרסום ראשון: השר לשירותי דת מתן כהנא נפגש עם רבה של ירושלים הרב אריה שטרן בביתו וביקש ממנו לרכז את מינוי הדיינים. (סרוגים)

💥 ‏במשרד לשירותי דת עובדים חזק עם חסידי ברסלב ושוקלים לייעד טרמינל מיוחד עבור הנוסעים לאומן לראש השנה ומלוניות לחוזרים במוצאי החג - בכדי לאפשר להם לקיים תפילות ביום כיפור במניינים למבודדים. המתווה הסופי עדיין לא נקבע. (עקיבא ויס).

💥 אוי לאותה בושה - המתנגד  הלטאי האיש המקורב ליענקוש קינבסקי  הרב צבי פורת התחיל לתת יעוץ לאנשים שעשו ניתוח שינוי מין 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.