רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 ביוני 2021

האידיאולוגיה שלי...


מאת הרב ישראל אהרן קלצקין

ערש"ק פר' חקת תשפ"א.

לידידיי ומכריי קוראי ומתענגי הגליון 'מעדני הפרשה'.

נודה לקל שהשמחה במעוננו, בשב"ק הבעל"ט לסדר 'זאת חקת' תתקיים אי"ה העליה לתורה של בני החתן נפתלי (תולי) חיים הי"ו.

ולית מילתא דלא רמיזי באורייתא, 'חק"ת' ר"ת תולי חיים קלצקין, זא"ת ר"ת אלישבע זילברשטיין תחי'.

הוחלפה ממשלה והתקשורת צוהלת, וכבר רואים שינוי, הם עזבו את ראש הממשלה ופנו לטפל בראש האופוזיציה.

האמת שכבר נמאס מהפוליטיקה, יצא מהאף, רק נסכם, כי לפחות דבר אחד טוב יצא מכל המערכה האחרונה, מאז ומתמיד ידענו כי גדולי התורה יש בידם לומר 'על ימין שהוא שמאל', וכיום אכשר דרא, איש עם כיפה בגודל פקק הבקבוק, לא רק אמר, אלא לקח את הימין והעביר לשמאל.

לפחות נצא מכל הסיפור עם מסר ברור, שנפנים שבלי תורה אין ערכים, מגיעה הצעה זולה של כבוד ושליטה וכל הערכים נמסים, בלי בושה ובלי להסמיק בפניהם של אלו שמרגישים שעשקו את אישיותם ואת האידאולוגיה שלהם.

ובל נשכח, שראה"מ הקודם עומד לדין על שוחד הפרת אמונים בבקשו סיקור הוגן ותו לא, וכאן היה הפרת אמונים של 200 אלף איש שנחתם בפניהם התחייבות ותמורת זאת נתנו קולם ונבגדו.

תכלית: אין תורה אין ערכים.

זכורני באחת ממערכות הבחירות, ביום הגורלי לקראת סגירת הקלפיות הזמינו אצלי להוציא רכב עם הכרזה כי המצב חמור ושכל אחד ירוץ להצביע ג'.

ברחוב הסמוך עוד הסתובב רמקול שהוצאתי שעה קודם לכן שמצוה להחזיר מיד עטרה ליושנה ולהצביע ש"ס.

בקצה השכונה עדיין הדהדו הרמקולים שלי שזעקו שאיסור חמור להשתתף בבחירות.

ניגש אלי אברך שהסתחרר משלושת ההכרזות, ושואל אותי אם אני מוכר את האידאולוגיה שלי תמורת כסף?

עניתי לו: ממש לא, האידאולוגיה שלי זה כסף...

בברכת שבת שלום ומבורך

מצפה לראותכם משתתפים בשמחה

ישראל אהרן קלצקין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.