רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 ביוני 2021

מבזקים


💣אתמול בכאן כתבה על חריגות הבנייה בבני ברק.. איזה בושות, האנשים מהעירייה מנתקים לכתבת את הטלפון בפנים

💣בג"ץ פסל החלטה של ועדת הכספים שלא לאשר את בקשתה של "יחד, רמת השרון", עמותה המזוהה עם קהילת "היהודים המשיחיים" לקבלת פטור ממס כמוסד ציבורי. בניגוד לעמדת רשות המסים, ועדת הכספים החליטה שלא לאשר את הבקשה, בנימוק שמדובר במוסד שפעילותו שנויה "במחלוקת ציבורית עמוקה"

💣חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, בפנייה דחופה לשר החוץ יאיר לפיד בעקבות פסיקת בג"צ לתת פטור ממס לעמותה מיסיונרית בניגוד להחלטת ועדת הכספים - "כמי שתמך בהחלטת ועדת הכספים וטרח להגיע במיוחד לישיבה הזו, אני קורא לך לשמור על העם היהודי ולהיאבק בכך בכל הדרכים העומדות לרשותך. תמיכתנו באופוזיציה מובטחת לך בנושא הזה".

💣ח"כ ינון אזולאי -"בג"ץ הוכיח היום שוב את האטימות והניתוק מהעם. בהחלטתו היום הוא נתן לגיטימציה לפעילות מיסיונרית במדינה יהודית, פעילות הסותרת כל אופי וסממן יהודי"

💣ישיבת אור ישראל כמרקחה - ויסברג ב'בחדרי': אלמוני פרץ לחדרו של ראש הישיבה הגר"י רוזן ונטל חפץ חשוב מאוד לרה"י. החשד הוא שאירוע סיום ש"ס בישיבה נוצל לביצוע הגניבה.

💣הפרצות לבתים במודיעין עילית: אמש נתפס על ידי התושבים גנב בעת שפרץ לדירה בעיר. התושבים החזיקו בו עד להגעת המשטרה.

‏💣ברקע פרשת החשד לשוחד במשרד הבריאות, פרסמנו הבוקר דוגמה נוספת להעדר מנהל תקין במשרד. במשך שנים חברי המועצות הלאומיות לבריאות פשוט לא נדרשו על ידי המשרד למלא טפסי ניגוד עניינים. זאת על אף שהשתתפו בוועדות רגישות של המשרד, כולל וועדת סל התרופות. (גלצ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.