רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באפריל 2021

למצוא את החיובי ולא את השלילי


כאחד שעוקב אחרי הבלוג שלך כל יום ומסכים כמעט ב100 אחוז עם דבריך אחרי האסון הנורא שקרה לנו אתמול אני חשבתי (ואם לא תקבל את דעתי בהחלט אבין אותך וזה רק ביני ובינך ) חשבתי לעצמי כי כתוב והחי יקח אל ליבו מה הלקח ולמה? כמובן אין תשובות הכל מאת הבורא אבל אמרתי לעצמי אולי רשב״י זי״ע אמר לנו לא רוצה אתכם פה אם בגלל המחלוקות שיש בינינו (ואני לא מדבר עם היהודים שאינם שומרי תו״מ) ואן בגלל חילול השם שהיה אתמול כשצעקו על השוטרים במילים 
אולי כדאי לפחות בשבועות הקרובים(שוב רק מחשבה ) להביא רק דברים חיוביים ולא שליליים נכון אתה משמש כמוכיח בשער (וכמו שאמרתי אני מסכים עמך ועם דבריך) אבל אולי עכשו זה הזמן לנסות למצוא את החיובי אצלנו ולא את השלילי . 
אני כותב מרחשי ליבי ואינני ח״ו אומר לך מה תעשה ומה תפעל
וזה רק לעיניך בלבד 
שוב חזק ואמץ בכל אשר אתה עושה 
תודה שקראת את מה שכתבתי (אני מקווה)
שבת שלום ובשורות טובות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.