רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 בינואר 2021

כואב, דרעי יילך שוב לכלא וש"ס תשלם את המחיר


לחזור על טעות פעמיים מוכיח משהו על הבן אדם, העיתוי בעייתי היועץ נהג כפוליטיקאי ולא כמשפטן

ללא כל קשר לדעותיו ומעשיו, כואב לשמוע שמעמידים יהודי לדין והוא עלול לשבת בכלא, נזיז לרגע הצידה את הנושאים הפוליטיים, נתייחס כאן רק לצד האנושי, מצער מאוד לשמוע כי היועץ המשפטי לממשלה מתכנן לעשות לדרעי עוד סיבוב של כלא, מדובר באישומים שאפשר לשבת על זה שש או שבע שנים. גם אם יקבל שנה אחת, הוא כבר ישב שנים ולשוב לכלא בפעם השניה זה כואב ומצער מאוד

ובכל זאת כאשר אני בוחן את הדברים אני שואל את עצמי האם אריה דרעי טיפש ולכן חזר על טעותו, או שמא מדובר במי שמחזיק את עצמו לחכם ומאמין בעצמו ובכוחו, והנה היועץ המשפטי לממשלה מתכנן להזמין אותו לשימוע לפני הגשת תביעה לבית המשפט על עבירות מס שבעניינם אפשר לשבת שש או שבע שנים, ובכך למעשה לסיים את הקריירה הפוליטית שלו. אפילו עשר שנים של הסרת הקלון כבר לא יועילו לו, הוא לא יוכל לשוב לשולחן הממשלה, וש"ס תיקלע למצב של תנועה בלי מנהיג

אסור לשכוח כי אריה דרעי לא הכין ממלא מקום מי שיתפוס את ההנהגה בש"ס, הוא האמין שלא יקרה לו שוב מה שקרה אז, המאבק על ההנהגה בש"ס לא יהיה מן הקלים, מפני שקשה להאמין שימצא מי שהציבור הספרדי כולו יאהב ויתמוך בו, אנו עלולים לשמוע על פיצולים וכמה רשימות שיתמודדו בעתיד כממשיכי ש"ס, שזה בעצם רצון היועץ המשפטי שהוא היום יותר פוליטיקאי ממשפטן

בנוסף על עינוי הדין וזה מצער מאוד מדוע משכו כל כך הרבה זמן השאלה היא מדוע בחר היועץ את העיתוי הזה של ערב בחירות להודעה כי הוא יוזמן לשימוע, היועץ בודאי ישיב כי הוא עשה טובה גדולה לדרעי, מפני שאם לא היה מושך הוא כבר מזמן היה יושב בכלא ולא היה עוד בהנהגת ש"ס. הוא עשה לדרעי ולש"ס טובה גדולה שמשך כמה שיכל, ובכל זאת השאלה היא מדוע לא המתין עוד שלשה חדשים עד לאחר הבחירות

כואב לי על מה שקורה לאריה דרעי, למרות שיש לי עליו הרבה ביקורת אבל איני רוצה לראותו שוב בכלא, זה לא צריך לקרות ליהודי כלשהו, אבל קשה לי להכריע אני חצוי בשאלה מי אשם יותר, היועץ המשפטי שכוונותיו פוליטיות, או אריה דרעי שחוזר על אותה טעות פעמיים

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.