רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 בינואר 2021

לא מוכן לקבל את כל הקונספירציות


מאת הרב ישראל אהרן קלצקין

ערש"ק פר' שמות תשפ"א.

לידידיי ומכריי קוראי ומתענגי הגליון 'מעדני הפרשה'.

טראמפ, כהרגלו, לא הודה בכישלון ולא בירך את הנשיא הנכנס (שלדבריו אינו הנבחר). אך נכנע, והיום הודיע כי יעביר את השלטון בצורה מסודרת בעוד שבועיים כמתוכנן. והסיבה: או שהוא לא רוצה להיראות כמו האשה שהתפרצה אמש לבית הלבן ונורתה, או שהוא עדיין מקווה להיבחר שוב בתשפ"ד.

גם סגנו מייק פענס, שהיה באפשרותו לתקוע גלגלים בהשלמת התהליך של כניסת ביידן לתפקיד, סירב לעשות זאת, כי גם לו יש תוכניות לרוץ לנשיאות בשנת תשפ"ד, (אם טראמפ לא ירוץ).  

אני מקווה שפענס מבין די ברור כי אם טראמפ ירוץ שוב אין סיכוי שיבחר בו שוב כסגנו, לאחר שסירב אתמול לציית לנשיא שדרש ממנו לנצל את הכח שהחוקה האמריקאית מאפשרת לו לעצור את המשך התהליך.

אז מה אעשה עם הר"ת של תשפ"ד שאומר: תהא שנת פענס  טראמפ?

בדיוק מה שיעשו החוזים בפסוקים שראו ללא ספק כי יש באותה פרשת השבוע של הבחירות גימטריא מפורשת 'טראמפ ינצח את ביידן'

פשוט מאוד: יהפכו את הכיתוב ל: 'ביידן ינצח את טראמפ' ועדיין הגימטריה תישאר אותו דבר...

גם אני אפרש את תשפ"ד לאותו ר"ת, 'תהא שנת פענס  / טראמפ' (רק הוספתי / שפירושו: או זה או זה).

לעומת זאת, החוזים בכוכבים שטענו כי רואים בבירור במפה האסטרולוגית כי טראמפ ינצח, יענו, כי הוא אכן ניצח, אבל הדמוקרטים גנבו לו את הבחירות.

לנו נשאר לקוות לטוב ולזכור כי לב מלכים ושרים ביד ה'.

יש כבר קוספירטורים שטוענים כי כל הביידן הזה אינו אלא בובה של אנשי הצללים / הבונים החופשיים / מסיבות התה וכל שום וחניכא דאית ליה, שרוצים לחולל מהפיכה עולמית ולהשתלט על האוכלוסיה ולייצר סדר עולמי חדש עם מטבע אחיד ועוד כל מיני מזימות ממרתפיהם.

אותם אנשים גם טוענים לשבבים שמחדירים דרך החיסונים ושאר מרעין בישין כדי להשתלט על אוכלוסיית העולם וכי כל הקורונה והחיסון שבעקבותיה מתוכנן בקפידה והכל עובד על פי הספר.

אינני מכחיש קורונה, אני רק סבור שעיקר הבעיה של הקורונה היא הפאניקה והניהול הלא נכון, ולצערנו בתי החולים זלזלו וגרמו להמוני הרוגים בתחילת הדרך כאשר ידעו שאין פיקוח עליהם והמשפחות אינם רואים מה שקורה (ודאי שהרוב הוא לא מרוע רק מחוסר איכפתיות ואי חינוך להכרה בערך קדושת החיים), וכל זאת מעדויות אישיות של ניצולים וקריאת טקסטים שהרוגים הספיקו לספר מבפנים בימים שטרם הופקרו למותם, וזאת בנוסף להרבה תמיהות שיש על הרצון לנפח את המספרים ועוד כהנה.

אני אדם אופטימי מאוד ואיני מוכן לקבל את כל הקונספירציות האלו, ולכל אלו שלא יושנים בלילה בגלל כל הפחדים והחרדות מהקונספירציות הללו, שזה בדרך כלל נובע מצורת הסתכלות ממורמרת על כל החיים, אולי באמת עבורם נועדו השבבים האלו, אולי יגאלו אותם מאומללותם.

נתוודעתי למושג קונספירציה בתקופה לאחר רצח רבין, יצאו ספרים ונכתבו מאמרים ולאחרונה גם פורסמו תיעודי וידאו מורחבים ומפורטים, קראתי אותם בשקיקה, ויש הוכחות ברורות ומוצקות לכאורה, כי לא יתכן שהגירסה הרשמית היא הנכונה, ולכן, גם שמה אני מהלך בין הטיפות ומקבל את דרך הממוצע, זאת אומרת, אינני מקבל שהשב"כ תיכננו לרצוח אותו, אבל היתה תוכנית לביים הצגה ועניינים השתבשו בדרך.

מה כן היה? לא נראה שנדע את האמת כל עוד הנפשות הפועלות עדיין בחיים.

ראו נא את הפרסומים שנחשפו ועלו בתקשורת לאחרונה עם מסמכים תיעודיים כולל תמונות המוכיחים כי ילדי תימן לא רק שנחטפו ונמכרו בעד בצע כסף, אלא שהשתמשו בהם כשפני נסיון ועשו בתינוקים חיים נסיונות רפואיים כאילו היו עכברי מעבדה.

על פחות מזה הרב עוזי משולם שילם בחרותו ולבסוף גם בחייו, כאשר צעק עשרות שנים על כך לקול ההכחשות וטענות שהוא קונפירטור, ומה עשו לקול צעקותיו? כלאו אותו בבית הסוהר לתקופה ומשם יצא חולה אנוש ולכאורה וידאו שיותר לא יצא הגה מפיו.

ואסיים באופטימיות:

אתמול פורסמה תמונה של האדמו"ר מדושינסקיא סוחב שישיית מים לקומה שניה, ולצידו נכתב הסיפור בהתפעלות כדלהלן:

'הרבי הגיע לנחם את אבילי משפחת סאמעט וראה יהודי סוחב בכבידות 4 שישיות מים שהביא מהמכולת לבית האבלים, הרבי לא חשב שניה, ניגש ליהודי ופשוט ביקש ממנו 2 שישיות מים כדי שיעזור לו, הגבאים ניסו להניאו, אך הרבי התעקש ואמר כי זו מצוה מדאורייתא של 'עזוב תעזוב עמו', בסוף עשו פשרה, והרבי לקח רק שישייה אחת והגבאים את הנוספים'.

התמונה עפה בכל מקום והיתה לשיחת היום, ובאמת אשרינו שיש בדור מנהיגים כאלו יקרים ומי שמכירו יודע כי הוא ראוי לאותא איצטלא בכל מובן.

וכשבאתי הביתה וסיפרתי את את הדברים לבתי המוז'יניקית (בינתיים), היא סיפרה לי שאכן שמעה מזה ושאלה אותי בתמימות מה ההתפעלות מהסיפור?, האם לא זה מה שכל יהודי יעשה במקרה כזה, ועל אחת כמה וכמה יהודי ת"ח שהוא מהווה דוגמא?

בברכת שבת שלום ומבורך

ישראל אהרן קלצקין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.