רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוקטובר 2020

מבזקים

 

בום!! גורם פוליטי חרדי בכיר ביותר נשמע הבוקר בזעם מטורף וחסר תקדים מול הכוונה להטיל סגר בררני על הערים החרדיות.

 יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ל'ישראל היום': "הרופאים אסרו עלי להתעצבן, אבל אני לא מצליח. עוד לא היה גל הסתה נגד החרדים כמו עכשיו. קראתי השבוע מאמר של אבישי בן חיים, שאומר שאנחנו דואגים רק לעצמנו. איך אפשר להגיד דבר כזה?! זו אמירה שערורייתית!"
 
 ח"כ משה גפני לזיסמן ב'יתד': "הסגר הכללי הוכיח את עצמו. התחלואה בס"ד יורדת, ולשמחתי גם בציבור החרדי. אני מקווה מאד שלא יצטרכו להגיע לסגרים בערים האדומות, כיון שלא יהיו עוד ערים אדומות".
 
 עוד מח"כ גפני ל'יתד': "מינוי הרב יצחק כהן לשר במשרד השיכון, זה עניין של אגודת ישראל, ואם זה סודר מטעמה, אנחנו בוודאי לא מתנגדים לכך".
 
 ארגון הבריאות העולמי במחקר מקיף על יעילות התרופות הנסיוניות לקורונה: התרופות רמדיסוויר, הידרוקסילורוקין, לופינביר/ריטונאוויר ואינטרפרון נמצאו ללא השפעה או השפעה מועטה בלבד על התמותה בקרב חולי קורונה מאושפזים בטווח של 28 יום.
 
הרב דב הלברטל, משפטן ופובליציסט חרדי, שהביע את דעתו על הקטטה האלימה: "בהתנהלות המופקרת של אותו מגזר, החסידים הירושלמים העדה החרדית, הם פשוט פצצה מתקתקת של מפיצי הווירוס האולטימטיביים בישראל ובעולם. הם מפיצי השנאה כלפי העולם החרדי הגדולים ביותר במדינה. צריך להכניס את הצבא לכל הריכוזים החרדים ולפעול שם כמו בקסבה בשכם. האדמו"רים מחזיקים את נתניהו בגרון".
 
 ‏בישוב יצהר כיום רק 73 יח"ד מאושרות ב100%. אתמול הוחלט על הסדרת 109 יח"ד בישוב ובניה של 102 נוספות. המשמעות החוקית - יצהר תהיה פי 4 ממה שהיא היום. יוכלו גם לפתח תשתיות ומוסדות חינוך שהיו תקועים שנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.