רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוקטובר 2020

מבזקים

 

משרד הבריאות: ישיבות ללא פנימיה לא נפתחות, הישיבות שבמתווה ייפתחו גם בתוככי הערים האדומות,  יערכו בדיקות לאנשי הצוות החינוכי אחת ל-14 יום, עשרות ישיבות שלא היו בעבר חלק מהמתווה הצטרפו למתווה. ביחס לישיבות שלא הצטרפו למתווה תדרש הממשלה להכריע על צעדי האכיפה.:
 כל השכונות החרדיות בירושלים הפכו לאדומות; ברשימה; רמת שלמה, רמת אשכול, רמות אלון, נווה אורות, רמות פולין, רמות א, רמות ב, רמות ג, גבעת שאול, רוממה עילית, מטרסדורף, קרית צאנז, קרית בעלזא, רוממה, מקור ברוך, סנהדריה, עזרת תורה, מחניים, תל ארזה, שיכון חב"ד, מעלות דפנה, גבעת המבתר, ארזי הבירה ושמואל הנביא.:
 
גורם ביהדות התורה, שמעורב במגעים מול משרד הבריאות, במתקפה אצל אלפרוביץ' ב'בחזית': "אריה דרעי לא יעזור בשום דבר, הוא נכנס לדריכות כשזיהה את הנחישות ואת מסירות הנפש לפתוח את עולם התורה האשכנזי גם במחיר מאבק ציבורי ויהי מה. הוא חשש שהוא יישאר מאחור":
 
עוד מהגורם ב'יהדות התורה' במתקפה נגד דרעי: "בעוד דרעי אינו חדל בשבועות האחרונים להפנות אצבע מאשימה כלפי הציבור החסידי ולהציגו כמי שמזלזלים במודע בהנחיות הקורונה, העובדות בחתונה אמש טפחו על פניו".

ארי קלמן: ‏נערכים לקרב: ראשי הערים החרדיות זומנו לשימוע בפני משרד הבריאות כפי שמחייב החוק קודם הטלת הסגר. ראשי העיר לא מתכננים לתת להחלטה לעבור בשקט.

104 חרדים בני ברקים  נפטרו   מקורונה מתחילת המגיפה
 
עמליה דואק: השרים שיכריעו על המשך הסגר באזורים האדומים קיבלו לפני זמן קצר את הרשימה המעודכנת שיבקשו להצביע עליה: בני ברק, רכסים, ביתר עילית, אלעד, בית שמש, קריית מלאכי ושכונות בירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.