רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוקטובר 2020

מבזקים

 

עמית סגל בטורו ב'ידיעות': אורי שרף, כלכלן מחברת ייעוץ, צבע את הארץ פוליטית, לפי התפלגות הקלפיות: בראש הטבלה עומדות יהדות התורה וש"ס, שלהן 38 אחוז מכלל המאומתים לקורונה. אחריהן הרשימה המשותפת, ימינה והליכוד עם כעשרה אחוזים. כחול לבן ירוקה לגמרי מקורונה
 
הנגיד ר' שלמה רכניץ במכתב חריף כנגד עסקן המארגן הפגנות בבורו פארק כנגד הגבלות הקורונה של הממשל הניו יורקי : "הוא לא סתם קנאי. הוא 'רוידף', מעשיו המרושעים ידועים"
 
 עוד מהרב רכניץ: "אנחנו היהודים מכניסים את עצמנו למקום סכנה גדול יותר מדי יום. אני בספק אם יש אפילו גוי אחד שראה או קרא על התנהגותנו הרעה הנוכחית ולא גייס מיד שנאה מולדת ליהודים, הם צופים בזה כמקרה שבו היהודים הם אנוכיים, אדישים ומעל החוק, וחוששים שהקורונה בסופו של דבר תגיע לשכונות שלהם, הם אומרים לעצמם כי ליהודים פשוט לא אכפת שאנחנו נמות".
 
טישלר משיב לרכניץ וטוען כי הוא רודף את השוהים בבתי האבות שלו וכי הרבה מתו שם בשל רשלנותו ומבטיח כי הוא יפתח בחקירה וילחם בו אישית. לטענת טישלר דברי רכניץ הם שוחד למושל - לרכניץ בתי אבות וזקוק לטובות של המושל - כך אומר טישלר בדברי התגובה שלו
 
דעת האדמו''ר מבאבוב 48 נגד ההפגנות בבארא פארק וקרא לבחורים ולשומעי לקחו שאין להם מה לעשות שם
 
 אורי פולק, אביה של הכלה מגבעת זאב בראיון לקו החרדי: "ייקח לנו זמן להתאושש מהאירוע הזה. המשטרה טעונת שזרקו עליהם צלחות וזה שקר. הם מראים מה שנוח להם ומסתירים את האלימות הברוטלית. הייתי בטוח שהשוטרים הורגים את הבן שלי. אתבע את התקליטן בחתונה ששיקר והוציא עלי דיבה. השוטרת שהיתה אצלי הכתה בעבר אוטיסט".
 
 'ישראל היום': האירוע בערד בסוף השבוע שעבר במסגרתו הצית קטין שורת חנויות בבעלות חרדית, היה מבחינת העיתונות במגזר כתובת ברורה על הקיר: ההסתה כלפיהם עושה את שלה ועלולה גם לעלות בדם..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.