רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2020

יסכר פי דוברי שקר - אנשי הגר"ש אלתר תוקפים את אנשי ירמיהו על השקר שכאילו נגעו ביצחק מאיר טאומן

יסכר פי דוברי שקר - אל תאלצו אותנו להיכנס למשחק

מכונת השקר המסיתה הגיעה אמש לשיא שפלותה בחתונה בה התיישב רי"מ טאומן מתחת לשולחן.

מכונת השקר החלה בעבודה מיידית בהפצה ברבים דברי כזב משוללי יסוד, כביכול מאן דהוא הרים יד על הרי"מ וגם על ר' זכריה פלר, כל זה במטרה להסית ולפגוע באנשים חפים מפשע.

נודיע בזאת כי קיימים תמונות וסרטוני תיעוד מהאירוע.
הסיבה שהם לא פורסמו עד עתה היא בכדי שלא לפגוע בר' איטשע מאיר שנראה בתיעודים אלו בפוזה מאוד מאוד לא מכובדת בלשון המעטה (משליך צלחות בפראות ומנפצם לרסיסים כשהאבטחה ור' זכריה פלר - שעומד רגוע וללא פגע - מנסים להרגיע אותו ועוצרים אותו בפועל).
טאומן טמן ראשו מתחת לשולחן כבת יענה בדמיון שאיש לא רואהו. וכשגילה שנתגלה ולא הצליח בנסיון לחטוף את הפלאפון שהנציח את התמונה המוכרת, יצא בסערה אל על והשליך מכל הבא ליד בצווחות. אפשר לומר שהוא פשוט איבד שליטה, איננו יודעים אם זה רגיל אצלו, לכן איננו ששים לפרסם את התיעוד.

היה מתאים שמכיוון שצד אחד מתחשב ומכבד. הצד השני גם הוא מכבד.
אבל לא כך, אמש והיום הופצו בזדון בכל השטיבלאך שמות של אברכים שכביכול עשו מה שלא עשו במטרה להתיר את דמם ולפגוע. והם כבר סובלים מהטרדות ואיומים בלתי פוסקים. והנה בעקבות ההסתה בשעות האחרונות כבר הוכה ת"ח חשוב בבני ברק.

אין מטרתנו לפרסם על מנת לפרסם, אבל אם ההסתה והאלימות לא יופסקו, ניאלץ לפרסם את החומר.

דרישתנו הפשוטה אחת היא מהרי"מ או מיהודה רוסט שהיה בחתונה ויודע את האמת ואף הסתובב כל החתונה בתוככי כל קהל גור תורה באין מפריע וביודעו שאין לו מה לחשוש באשר כאן אין מקום בשום אופן לאלימות, ועתה משקר ביודעין !
אנו מציעים להם דיל פשוט. בבקשה ממכם לפרסם הכחשה שאיש לא היכה איש, פשוט את האמת! בכדי שלא ניאלץ אנחנו לפרסם את הסרטון .

סתם כך יהודה, אם אתה סובר שמישהו (חוץ מהרי"מ) הרים יד או השליך משהו אתה יותר ממוזמן לפרסם תמונה או משהו. קדימה בוא נראה אותך.

לסיכום. אם אתם רוצים לסגור את הסיטואציה הלא נעימה בכבוד. אתם מתבקשים גם מצידכם לחזור מהשקר הגס הזה.
דם יהודים אינו הפקר.
-----

ולסיום: מכיוון שאתם שקרנים ובטוחים שכולם כמוכם. אתם בטח תאמרו שהכל הפחדות ואין לנו כלום, אז אנחנו נפרסם כאן תמונה מתוך הסרטון , נטשטש אותה כי הרי"מ נראה בה מאוד גרוע ואנחנו עדייו מעדיפים לתת לו אפשרות להכחיש ולחסוך את הבזיון.
 בתקווה שהשכל יגבר כבר בהקדם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.