רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2020

מבזקים

ח"כ גפני תוקף את עצמה יהודית בכינוס מאות פעילי 'דגל': איך הגיעו הסכמי אוסלו? היה לי ויכוח עם 'התחיה' שלא להגדיל את אחוז החסימה ולא שמעו לי ו-60,000 קול של הימין הלכו לפח. מי שהביא את זה היו אנשי ימין ועל זה עלתה ממשלת שמאל שאנו היינו נגדה ונלחמנו בה.

אבי רבינא: ‏בעקבות הזליגה מהציונות הדתית ליהדות התורה, במפלגת עוצמה יהודית מוציאים הערב סרטון נגד ח"כ משה גפני. בסרטון נטען כי יהדות התורה היא מפלגה מגוונת. "בזמן שפורוש הולך להיפגש עם מתיישבים ביצהר, גפני מדבר נגד מפעל התיישבות ולא מסתיר את העובדה שמדינית הוא חושב כמו השמאל".

יהדות התורה: הדבר היחיד שנותר לליברמן לעשות אחרי שבוע מדיני עמוס, זה לחטט באשפה בחיפוש אחר עוד ועוד שנאה והסתה כלפי החרדים, כדי להצדיק את קיומו הפוליטי. אנחנו כאן כדי להזכיר למי ששכח: אביגדור ליברמן הוא הפוליטיקאי הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל.

ח"כ יעקב אשר ב'רדיו ת"א': "השיסוי של ליברמן משרת אותנו  פוליטית ומוציא מצביעים לקלפיות אבל אנחנו חוששים שזה יוביל לאלימות, עולה מחבר העמים שיש לו קשיי קליטה והוא רעב ללחם, יראה חרדי ויגיד 'הוא שלא עושה כלום חי על חשבוני',  כי זה מה שאיווט מספר לו ויוצר אוירת מלחמה, דבר אסור ומסוכן כשעושים את זה כדי לשאוב קולות של אנשים אנטי דתיים"

סימה קדמון ב׳ידיעות׳: הגשת כתב האישום נגד נתניהו היה גול עצמי של מערכת אכיפת החוק. הם שיחקו לידיים של נתניהו. כמו במקרה של חופשת ליאת בן ארי בזמן השימוע, יש עניין של מראית עין. מה היה דחוף למנדלבליט להפקיד תוך 3 שעות את כתב האישום? מה היה קורה אם היה מחכה יומיים? יש פה זחיחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.