רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2020

מבזקים

ראב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי משה שטרנבוך מבקר במכתב חריף את החלטת הרבנות הראשית לישראל, להכיר ביהדותם של חברי קהילת 'ביתא ישראל' מאתיופיה, ומכנה אותם "ספק גויים".

‏התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועמ"ש והפצ"ר וביקשה לפתוח בחקירה בעניין זיוף נתוני גיוס חרדים

נתן יששכר, אביה של נעמה לארי המניק וישראל כהן ב׳קול ברמה׳ - אני לא דיברתי עם התקשורת, יותר הייתי בקשר עם הרבנים וטיפלתי בכספים. אני לא איש שיכול לדבר, אני מאד רגיש. אשתי עשתה עבודת קודש.״

׳ווינט׳: המחזה ׳כל נדרי׳ על צעירים חרדים שחוזרים בשאלה עולה מחדש. השחקן הנוכחי יהיה הפעם אביגדור כהן בן 25. חסיד גור לשעבר שבגיל 19 עזב את החסידות ואת הדת

ארי קלמן: ‏ש״ס בהודעה רשמית - בהוראת יו״ר ש״ס השר דרעי נפתח ביומיים האחרונים מטה החרדים העובדים שיפנה גם לקהל האשכנזי בראשו עומד ח״כ משה ארבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.