רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2020

ווארטים

בעל ישראלי שואל את אשתו ..מאמי את זוכרת איזה מלון היינו שנה שעברה? אשתו עונה לו,דקה אני יבדוק במגבות...

*משגיח בישיבה פונה לבחור*
משגיח:מאיפה יש לך סמים?
בחור:מי אמר שיש לי סמים?
משגיח: ציפור לחשה לי
בחור: אתה מדבר עם ציפורים ומאשים אותי בסמים??!!

יום אחד רבו שתי הורים, האבא זרק שולחן והאמא זרקה

את הכיסאות, הבן שלהם בה לחלון וזורק מפיות 
וההורים שואלים אותו מה אתה עושה? 
הבן עונה: חשבתי שאוכלים למטה
ההבדל בין מצרים למאה שערים: שבמצרים הצפרדע נכנס לאש. ובמאה שערים האש נכנסה בצפרדע.

איש אחד נכנס לבר והזמין בירה.
כשהוא רצה ללכת לשרותים הוא הניח תחתית על כוס הבירה ורשם עליה:
"ירקתי בתוך הכוס" בשביל שאף אחד לא יגנוב לו את הבירה.
כשהוא חזר, הוא נדהם לגלות שמישהו הוסיף ליד הכיתוב שלו את המילים "גם אני!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.