רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2020

משה גפני בנאום חב"די: 'דגל התורה' היא בעד עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל


▪︎ אנחנו מבקשים מכולם בואו אלינו הבייתה ליהדות התורה המאוחדת. אני פונה גם לציבור בני התורה הספרדי, גם לציבור העובדים, גם לציבור הציונות הדתית, לכל מי שארץ ישראל ותורת ישראל חשובה לו, בואו אלינו.
▪︎ מעולם לא הלכתי עם השמאל, נלחמתי יחד עם חבריי נגד הסכמי אוסלו המסוכנים בזמן שמפלגות אחרות תמכו, נלחמנו נגד ממשלת השמאל שהגיעה וקמה על 60 אלף קולות הימין שהלכו לפח ולא עברו את אחוז החסימה. אח"כ אני וחבריי הצבענו נגד תכנית ההתנתקות הנוראה.
▪︎ אני מצהיר כאן קבל עם ועולם, מעולם לא הצבענו נגד ארץ ישראל. מעולם לא הלכנו עם השמאל. דגל התורה מעולם לא זגזגה בעניין הזה.
▪︎ אני מבקש גם הפעם, יש מפלגה שהולכת לזרוק ביודעין אלפי קולות לפח, זה ברור לכל. מי שחשוב לו ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל שלא יצביע להם, אנחנו הכתובת היחידה. לא קמנו אתמול, הוכחנו זאת במשך עשרות שנים ולא זגזגנו.
▪︎ אם היינו הולכים עם השמאל, היינו מקבלים תפקידים ותקציבים פי מאה מהיום, עיתון 'הארץ' היה מסביר במאמרי מערכת כל בוקר כמה שזה טוב, נכון וראוי, אבל אנחנו לא הולכים איתם כי אנחנו נאמנים לארץ ישראל, לתורת ישראל, לעם ישראל.
▪︎ אנחנו ארץ ישראל! אנחנו תורת ישראל! אנחנו עם ישראל! בואו אלינו, זה הבית שלכם, הצביעו ג'!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.