רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2020

מבזקים

סגן שר הביטחון ח"כ אבי דיכטר בטוויטר: ‏"כשערעורה של נעמה יששכר נדחה, פוליטיקאים מהשמאל, אנשי תקשורת ואחרים, התחרו ביניהם מי ישמיץ יותר את רה"מ נתניהו. כעת, משהצליח לסייע ולהביאה הביתה, הם שוב מתחרים ביניהם מי ישמיץ אותו יותר. שנאת נתניהו הפכה אצלם לאובססיה על המר ועל המתוק גם יחד. עלובי נפש. ברוכה הבאה הביתה נעמה"

ברגר ב'המבשר': מי שבלם בעשור האחרון את חקיקות הסיפוח זה נתניהו עצמו שלא ראה צורך בכך בשל העובדה שרוב מצביעי הליכוד לא דרשו זאת. 'תוכנית המאה' היא התגשמות חזון ההתיישבות ובמובן הזה זו היסטוריה.

מאיר רובינשטיין ב׳כל ישראל׳: ״החלטות שרירותיות על הקפאת בניה מנעו את בנייתם של אלפי יחידות דיור, שנצרכים כל-כך עבור הציבור הכללי, והציבור החרדי בפרט. עתודות הקרקע בביתר עילית מאפשרות את בנייתן של אלפי יחידות דיור חדשות לטובת הזוגות הצעירים. הקפאת הבניה, מנעו את הקמתן״

עוד מרובינשטיין ב׳כל ישראל׳: ״יש בתוכנית הזו בשורה עצומה למצוקת הדיור הנוראית. ברגע בו נוכל לבנות באופן בלתי מוגבל ומבלי להזדקק לאישורי המנהל – יש סיכוי שאלפי יחידות דיור ייבנו, תוך הצפת שוק הדיור והוזלה משמעותית במחירי הדירות ולפתרון אמיתי למצוקה בת שנים רבות״

האסטרטג רוני רימון בטורו השבועי ביום ליום: מבחינת נתניהו עסקת טראמפ זהו ההישג המדיני הגדול ביותר בכל 11 שנות כהונתו כראש ממשלה. זהו הישג שאיש לא יוכל לקחת ממנו, והוא יירשם בהיסטוריה על שמו. כל זה כמובן אם אתה ימני בדעתך, כי השמאל משוכנע שמדובר בטעות ענקית שצפויה להביא אסון על ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.