רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בינואר 2020

מבזקים

מפלה גדולה: עיריית חיפה הודיעה ליונה יהב כי היא לא תייצג את ראש העיר לשעבר יונה יהב ואת מנכ"ל העירייה לשעבר גדי מרגלית בתביעה שהגיש המכון לחקר כתבי הרמב"ם נגד העירייה, כזכור תקופה קצרה לפני שהודח, יהב הרס ישיבה ליטאית וכעת יתמודד כאזרח עם הטענות.

'ישראל היום': בש"ס מתמקדים בימים אלה בשני מסרים עיקריים: א. הנאמנות לנתניהו. ב. קמפיין חיובי בענייני דת ומדינה. דגש נוסף מעניין במערכת הבחירות הנוכחית היא ההחלטה שלא להידרדר להתכתשות נמוכה מול ליברמן. "ליברמן רוצה להתכתש עם ש"ס, ותגובה חרדית מאדירה אותו".


'ישראל היום': שתי משימות עיקריות הציבו לעצמם אנשי יהדות התורה בקמפיין הבחירות הנוכחי: מיצוי הכוח האלקטורלי החרדי, ומאבק עד חורמה בליברמן.  במפלגה שמים דגש רב על מטה השטח, במפלגה החרדית למדו על בשרם שכל קול קובע - בבחירות האחרונות הם איבדו מנדט נוסף בגלל 58 קולות.

'ווינט' חושף את יומן הפגישות של שר החינוך רפי פרץ: 227 פגישות פוליטיות, 160 פגישות מקצועיות, 45 ביקורים בבתי ספר דתיים, 21 ביקורים בבתי ספר חילונים, 0 ביקורים בבתי ספר ערבים, השתתף ב-57 אירועים ציבוריים וממלכתיים בעלי צביון דתי, לעומת 44 ללא צביון דתי.

בנסיון להרגיע את הרוחות: יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ הודיע כי לאחר הבחירות הכלליות יתקיימו בחירות לראשות הבית היהודי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.