רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בנובמבר 2019

מבזקים

עיתונאי הנדל"ן דרור מרמור: מצד אחד, הממשלה מכריזה על צורך בהקמת 200 אלף דירות חדשות לציבור החרדי בתוך שני עשורים (10,000 דירות בכל שנה). מצד שני, אותה ממשלה חוגגת היום אישור 420 דירות חדשות לציבור החרדי, וקוראת לכמות הזניחה הזו (4% מהיעד השנתי) "תנופת בנייה".

עופר ברקוביץ: ‏על רקע ההצהרה האמריקאית אני פונה לראש העיר משה ליאון לקדם בניית שכונה חדשה בעטרות והגדלת שטחי תעסוקה של העיר. זוהי עתודת קרקע מצוינת ל10,000 יחידות דיור ומאפשרת פיתוח אזורי תעשייה נוספים. הדבר גם יקטין חיכוכים בעיר בין האוכלוסיות השונות.

׳ידיעות׳: בכירים במפלגות החרדיות אמרו אמש לרה״מ נתניהו - ״בניגוד לאיווט אנחנו לא מקבלים החלטות לבד. לנו יש מועצת להגיע אליה, שם מתקבלות ההחלטות״.

'ידיעות': נתניהו עדכן את חברי הגוש ואמר כי הכיוון עם ליברמן חיובי אך איום הבחירות לא הוסר מסדר היום. גורמים המעורים בפרטים סיפרו כי נתניהו אמר שברור לחרדים שיידרשו לוויתורים. נתניהו הבהיר כי הוא מעוניין בממשלת אחדות ומוכן להתגמש מבחינת קווי היסוד בדת ומדינה

ליס ב'הארץ': גנץ יכול למתוח את המנדט על פני שבוע נוסף: החוק מורה ליו"ר הכנסת לכנס ישיבה להשבעת הממשלה החדשה רק שבוע לאחר הצהרת המועמד כי עלה בידו להרכיב קואליציה. גנץ יכול להודיע ליולי אדלשטיין שעלה בידו ולהאריך באופן מלאכותי את המגעים. הסיכון: אות קלון כמו שמעון פרס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.