רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בנובמבר 2019

מבזקים

עליית מדרגה במלחמה נגד סרבני הגט. 'ישראל היום': בדיון בבית הדין הרבני בפתח תקווה, הורו הדיינים כי אם סרבן גט לא ישחרר את אשתו בתוך חודש ימים, הוא יושעה מעבודתו כמורה המועסק על ידי משרד החינוך.

יאיר אטינגר בטוויטר: ‏אם הבנתי, יש שנתלים בביקורו של הרבי מסאטמר כדי להכשיר את BDS. אבל סאטמר היא תנועה אידיאולוגית של יהדות גלותית, שקשורה לפולמוס עתיק בתוך המשפחה, ואגב מעולם לא רצתה דבר מהמדינה ולא נתנה יד לאנטישמים. זה לא מה שיכשיר את BDS

רשת ב': ‏הצעת פשרה בין ליברמן לחרדים - להוציא את המפלגות החרדיות ממוקדי הכוח שבהם החזיקו, כמו ראשות ועדת הכספים ומשרד הפנים - בתמורה לוויתור בשאר הנושאים.

גדליהו בן שמעון מקורבו של נשיא מועצת חכמי התורה, ב'קול ברמה': נושא הצבא חורה מאד לחכם שלום. בכל פשרה ספרדים מהפריפריה הראשונים לשלם מחיר. הצעתי לח"כ זוהר, שלא תעז לעלות לחכם שלום להציע פשרות בגיוס.

ראש מערך הגיור היוצא הרב יצחק פרץ לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - ״במידה ויצא אל הפועל הסיכום בין כחול לבן לליברמן שיאפשר גיור של רבני ערים, הרבנות הראשית לא תכיר בגיורים האלה. כך אמרו לי הרבנים הראשיים כשהוצג מתווה משה ניסים״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.