רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 בנובמבר 2019

מבזקים

ח"כ יוליה מלינובסקי 'ישראל ביתנו', ל-‎בן כספית..ו-רוני בר און. "אין לנו בעיה עם הציבור החרדי, יש לנו בעיה עם המפלגות החרדיות והעסקנים החרדים".

ח"כ כהנא ליום ליום: "מגעיל אותי נורא השיח נגד החרדים. אותי זה לא מפחיד שבשנת 2050 הם יהיו כאן רוב. חוק הגיוס הוא חוק רע, התכנית של נפתלי בנט צריכה להיות התשתית לחוק הגיוס".

ראש עיריית ירושלים משה ליאון למימרן ב'קול חי': אני מעריך שבסוף תוקם ממשלת ימין צרה, ולא נגיע לבחירות. מימרן: ז"א שליברמן יחבור לנתניהו? ליאון: אני מאמין שזה מה שיקרה.

בנדר בטוויטר: ‏ליברמן בגל"צ מציע שתקום ממשלת אחדות של שתי הגדולות ואחרי אישור התקציב אפשר יהיה לצרף כל מפלגה, כלומר הוא מסיר את הוטו מהחרדים.

‏מאז אתמול בבוקר שוגרו יותר מ-350 רקטות מעזה. 90% הצלחה לכיפת ברזל. התוצאה: 2 ישראלים פצועים קל מרסיסים. אין הרוגים ישראלים ואין פציעות קשות. בעזה לעומת זאת: כ-25 מחבלים הרוגים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.