רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באוקטובר 2019

צימוקים

מצבו של הרבי מבעלזא עדיין לא טוב, הוא נאלץ ללכת על כסא גלגלים

הערב, יום שני, בין השעה 21:30 לשעה 22:30 - אסור לשתות מים, לפי שיטת הגאונים בפוסקים, שכן זו "שעת התקופה" וזהו זמן חילופי משמרות המלאכים ששומרים על המים.

׳ידיעות׳: לאחר שועדת השמות בעיריית י-ם הודיעה כי היא תבחן להנציח את שמו של מרן הגר״ע יוסף זצ״ל ולהחליף את שם הרחוב בו התגורר מהקבלן לרב עובדיה יוסף - משפחתו של הקבלן יצחק עבוד לוי שבנה חלק מהכותל, מהכנסת ומבתי החולים ׳שערי צדק׳ ו׳הדסה׳ מתנגדים בתוקף.

נכדתו של הקבלן יפעת לוי ל׳ידיעות׳ - ״גם ב-2011 וגם ב-2013 ניסו להחליף את שם הרחוב והמשפחה התנגדה. יש לנו כבוד גדול לרב עובדיה יוסף אבל לא על חשבון סבא שלנו. זה רחוב מפורסם, כולם מכירים אותו כבר 30 שנה.

'יתד' בסיקור על ההערכות למעמד כבוד התורה 'הקבלת פני רבו' להגר"ח קניבסקי בשכונת נווה יעקב בירושלים, את המשא המרכזי ישא ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, על במת הכבוד יהיו מרנן ראשי הישיבות ורבני השכונות.

לקראת אירועי הסליחות ההמוניים הערב בירושלים הודיע מנכ"ל חברת נתיבי ישראל לח"כ אורי מקלב כי לא יתבצעו עבודות תשתית בכבישים המובילים לבירה במטרה למנוע פקקים מהעולים לירושלים.

המוקד: האדמו"ר רבי אבנר עפג'ין מראש העין הגיע להתייעצות ממושכת בשעה האחרונה ולברכת השנים במעונו של ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי.

‏השר סמוטריץ הגיב ליעקב מורגנבסר בטוויטר לשאלת אישה חרדית שחוששת מגזל ופנתה ללשכת גפני: "בדיקה שערכתי  על פי החוק (וממילא גם ההלכה) כשלא ניתן לשלם על נסיעה עקב תקלה שבאחריות החברות המפעילות או משרד התחבורה לא צריך להשלים את התשלום"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.